♠ Ny blogg :O

Ja, vet inte riktigt varför, men jag fick för mig att starta en ny, ytterligare en blogg!
kors i taket... jag som inte äns riktigt vet varför jag har denna blogg, vad ska ja då med  en till?!

meeeeeeeeeen, den här får väl utvecklas till att bli flumblogg, med onödigt långa inlägg som typ ingen endå orkar läsa, massa osammanhängande text om div. fylleslag. jo viss är det lite småkul ibland? alla dessa galna upptåg? ;)

men jag har ju även en del andra kvalitéer, där tillhör min kärlek för godis och musik och andra konstiga tankar som dyker upp när man sitter uppe natt efter natt, sover bort större delen av dagarna och inte igentligen gör något med sitt liv som många brukar uttrycka det.

tex. att dagens höjdpunkt är att dricka kaffe medans någon kommer hem, så att man kan bläddra igenom tidningen eller reklamen som kommit. ja, DET är höjden av spänning i en arbetslös, hemmaboende, väntandes liv!

här är den iaf:
http://theverybestof.blogg.se

jag har även lagt in en liten musikspelare på båda bloggarna :) OCH nu har jag även lyckats ställa den så att det inte spelas upp automatiskt ;D

PEACE

Kommentarer
Postat av: Annika

JAAAAAAAAAAAAA, ingen automatisk musikuppspelning! :D

2009-03-15 @ 17:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0