♠ Marocko forts.

här följer en liten fortsättning på Marocko-resan i form av ett par citat som vi skrev på en servett

"Jag skulle kasta den här på din mat om det inte var så att jag ville ha mer av den!"
-Annika, vars tallrik bestod av ett par asfula fiskar som vi höll på att larvade om, och så tyckte hon att min mat var godare så hon åt upp det som jag inte orkade.

"Hon borde vara nöjd, hon fick ju för fan ett tuggummi!"
-Jag, efter att en liten flicka kommit och skrämt oss på vägen hem en kväll, hon tiggde pengar men vi hade inga mynt och dessutom är det inget bra att ge pengar till folk som tigger igentligen. ...och visst såg jag hennes suktanden eftger det enda som jag hade i min ficka.

"Ass.....hole....!"
-Annika, som ropade efter nån liten kille som hade kommit upp cyklandes bakom oss och tagit mig på röven när vi var ute och gick.

-Du kan vara hans flickvän!
-Du kan vara patetisk!
-Du kan vara paté!
allmänt flum på vårat rum


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0