♠ jorå

För den som inte har förstått, vi hade det riktigt najs i Marocko, Agadir. SÅKLART :)
Och nej, vi åkte inte dit för att supa skallen av oss med massa andra turister och sen ligga helt utslagna halva dagen efteråt, för alkoholen och alla såna galenskaper förföljer oss hemma.
Vi tog det bara lugnt och promenerade runt i staden hela dagarna, inga speciella planer, ingen stress osv..
Vi hade en riktigt härlig vecka och en del bilder finns på

bilddagboken:
http://redheaddotcom.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&albumid=173813

&

facebook:
http://www.facebook.com/album.php?aid=80096&id=713261931&l=0844e

http://www.facebook.com/album.php?aid=80099&id=713261931&l=4cd6b

tyvärr känns det redan som att vi redan varit hemma i ett halvår... men ja ändå..

 





I lördags så jobbade jag faktiskt! Sjukt härligt var det! Jobbigt som fan såklart, men när jag väl blir tillfrågad att jobba så fylls jag av sånt adrenalin och bli nästan löjligt posetiv ;)
Serverade åt folkpartiet som hade någon slags kongress på konsert&kongress hela lördagen. Från kl.9.00 på morgonen till 23.10. Lite sliten som man kanske förstår. Men sjuuuuuuuukt najs! :D
jag klippte första duken för kort, men de löste sig endå. vände servetterna med spetsen åt fel håll, men det var ju bara att gå tillbaka och vända dem rätt igen. missade att sop-konteinern stod nersänkt och att det var som en glipa mellan betongavsatsen som mans tog på fram till konteinern så jag ramlade och slog mig rätt reält. råkade sätta på larmet när jag var ute och tog luft medans en massa rökare stod utanför, bara för att jag inte stängde till dörren ordentligt.
Men visst överlevde jag även allt detta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0