♠ För snäll för mitt eget bästa

Serrisöt, mitt minne pallar inte att jag är såhär snäll xD
hahahahaha
letade järnet, vände uppochner på hela jävla huset, kollade i varenda jävla väska, under allt som har ben, bakom tvättmaskinen i allas guarderober tom bland mina lakan har jag letat, just för att den kan ha hamnat någon stans av misstag.
fick sen ge mig och inse att jag troligtvis glömt min t-shirt hemma hos någon.
vilket de inte hade varit de lättaste, den hade kunnat vara i sthlm(hos martin), i höör (hos mina kusiner), i kristianstad (mönstringskontoret), borlänge (från när vi var i romme), nybro (ewe sen nyår), i marocko (ve och fasa!) eller varsomhelst annan stans där jag varit och yrat i östgöta-krokarna!!!!!!!

För att dra mig någelunda till minnes började jag beta igenom gamla bilder för att se vart jag, med bildbevis hade den senast.
då hittar jag den, på en fin bild av två vänner. jag och madde sitter och dricker öl på stångebro väntandes på våran kära lasse. då, slår det mig att jag köpte en lasse-t-shirt och lånade ut min "make music not war" till en frusen madde som den trogne vän jag är!
Jag ringer henne, utan svar.
Skickar sedan ett sms att hon måste ringa mig, för det är viktigt!
Jag hoppas att det är slutstationen, att hon har den. att mina grumliga tillbakablickar stämmer och att den ligger snyggt och prydligt i Björsäter.
Och visst gör den väl det :) vilken lättnad när hon ca. 30s. senare ringer upp mig och skrattar :D
Gudars skymning säger jag bara... ! hahaha
(det är tur att man kan oroa sig över mindre när man är arbetslös osv)



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag älskar det där kortet, vi är så glada och söta <3



Haha och jag lovar att ta väl hand om din tröja fram tills den 28:e, jag ska vakta den med mitt liv ;)

2009-03-13 @ 22:55:26
URL: http://madelenelilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0