kära läsare?

..nu om jag nu bestämmer mig för att ta upp bloggen igen, borde jag då fortsätta där ja slutade, någon gång i slutet av november och sedan fortsätta med allt knas efter det tills nu. Dvs. krogrundan då jolle&elin glömmde bort mig, angus 20års fest på l'orient + spelningar,  när ja var en miniweekend i fjällen med micke&co, allt strul kring jul, den totalt förvirrade utgången på juldagen, nya hänget på hamlet med alex och div. konstiga gubbar som häller öl över mig och är allmänt skumma, nyårsfirandet hos ewe i nybro, yttligare spelning på l'orient, jobb under transportforum + supén, att ja o elin äntligen fick arslet ur och åkte skrillor... m.m. och för att inte förglömmas alla nya härliga människor jag träffat! :D



..eller ska vi skita i de och starta med en slags sammanfattning av -08 och sedan börja på en helt ny kula?

bring it on!

Kommentarer
Postat av: Olle

Det där var en sammanfattning? ^^

OCh ja, det var dej jag menade :3

2009-01-16 @ 23:38:41
URL: http://ullplats.blogg.se/
Postat av: olle

Jajo, din blogg, din vilja ^^

2009-01-17 @ 16:22:32
Postat av: Annika

En sammanfattning skulle vara på sin plats!

2009-01-21 @ 08:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0