♠ då kör vi :)

sammanfattning av 2008 kommer nu (bättre sent än aldrig ;D)

detta är vad jag hoppas att jag kommer minnas från året som gick (ej i kronologosk ordning):

x breakeup x åhhyddan x abiturientbalen x studenten x klädbyte x f&s x peace&love x linköpingsposten x festivalbussen x power big meet x kisa-gang x valborg x mitt och marlenes egengjorda vin x stångån med dave&winneräck x skrukerby outsiders x fillingefolket x vimmerby x jägarexamen x tne x midsommar x projektarbetet x sthlm x proxytel x mönstring x soundic sommar x formex x hardcore superstar x ind-val dansen x min 19års fest x raggarbilar -buicken&oldisen x rona x jönköping x jönsson 20 -dragster -höskullen x ryd -spanjorer x l'orient angus 20 x romme x juldagen x nyår i nybro
 
tror att jag fick med det mesta där :)

sen kommer en massa namn, på folk som jag lärt känna/umgåts mer med 2008:

jennifer, henke, david, elin.h, jossan, ragnar, emil.s, jönsson, gustav.k, andy.e, håkan, anton, micke, cronis, calle, robin.e, john, martin.a, kim.l, hanna.k, martina, "kalle", per, klas, martin.l, kasper, martin.t, festivalbussen crew, dunken, bambi, sammy, conny, albin, micha, micke.k, björn,a, lisen, frida, krantz, erik, emma, ullis, ceasar, martin.f, alex, robin.d, andy.p, annika.


musik som kanske kommer få mig att tänka tillbaka på året som gick:
alexisonfire - no transitory
hardcore superstar - dreaming in a casket
brandi carlile- the story
loke - sommarkatt
melanie - new key
onkel konkel - blinka lilla sjärtis
queen - bicykle
social Distortion - story of my life
hellacopters - i'm in the band
eddie meduza - midsommarnatt
maskinen - alla som inte dansar
mitt piano - små små steg
amy mc donald - this is the life
volbeat - still counting



lite härliga typ citat med:

"Har du inget elakt att säga, kan du lika gärna hålla käften eller dra!!" 

"camp -no frienends"
"WAR AND VIOLENCE"  

"VA?!... ha.. haaAAAllåh?!"

"Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!"

"Jag är inte billig, jag är ekonomisk"

"...but it´s okey!"

"-Tja Sonny!"
"-Hej.. öh... Emil?!"

"Emil är så jävla härsken!"

"-Jag är hemligt kär... "
"-Fy fan va' äckligt!!"

"Jag har en stilett i min käpp!"

"Sjkut henne, det gjorde jag!"

"vojvitta pärkelä!"

"...but just maby!"

"..jamen så brinn då, eldsjäl!"

"-sovit gott?"
"-sovit har jag inte gjort, men gott var det!"

"gratis är gott medans halva priset är farligt..!"

"Guuuuuuuuud så treeeeeeeeeeeeeeevligt!!"






ja, så kan man göra en sammanfatting av ett galet, undebart, förjävligt, onyktert, stressigt... ännu ett år som jag överlevt.

rubriker och namn säger faktiskt en hel del :)
släng gärna iväg en kommentar om jag ändå glömmt bort någon eller något eller om det är något som är oklart eller så :)

Kommentarer
Postat av: ulli

^^ Coolt år.



JAA msna/mejla en bild på din sprillans kjol? Vi är ju samma storlek du & ja, höhö. Jag är så lat och kan inte sy ^^ Men jag vet vad jag typ tänkt mej.



Krame~

2009-01-26 @ 20:21:14
URL: http://ullplats.blogg.se/
Postat av: David

Winnerbäck ;)

2009-01-27 @ 15:48:44
Postat av: Anonym

Ja, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhh vad trevligt 2008 var men jag slår vad om att 2009 kommer bli mycket bättre!

2009-01-27 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0