we are 138

mm, sitter o lyssnar på den gamla Misfits-låten nu.
vart tog de vägen? lyssnade ju massa på dem förr, typ i ettan/tvåan. haha när man började "hänga" i Kisa och grejer :P

ananrs sitter ja fortfarande hemma o har öroninflammation då, behövde aldrig åka in till vårdcentralen. de sa i telefonen att så länge de inte rinner nån vätska utr örat så har inte trumhinnan spruckit  och då behövs ingen antibiotika, så det var bara att ta de lugnt ett par dagar o knapra alvedon som de rådde mig till.
och ja, visst att jag kanske sov bort dagarna innan, men så mkt som jag sover nu är inte normalt äns för en arbetssökande slöhög som jag ^^
Fast det är rätt skönt att vara sjuk & sova. för nu är ju kroppen helt nerbruten så jag känner mig faktiskt mkt bättre och piggare och lite mer utsövd nu än vad ja gjorde innan. trots då att ja sover betydligt mer nu. det är rätt skönt :)

..ska också provjobba på torsdag eftermiddag, hoppad jag trivs :)
ska bli riktigt skönt att få lite rutiner och ordning på livet.
jag har bara inte riktigt orkat ta tag i det innan...
hm, ska på möte hos arbetsförmedlingen på fredag med. lite pinsamt att erkänna att jag inte gjort ett skit typ men... kan ju säga att jag vart sjuk och att jag "kört fast" med cv:t, för det är ju faktiskt hela saningen, jag har itne riktigt hittat fokus till det. hm.

..och så har jag tillbaka mitt gamla telefonnummer igen :)
...iof så är de inte så många som äns hade mitt tillfälliga nummer, så det är väl ingen stor förändring. men ja, nu går det iaf att få tag i mig igen ^^

hej osv. nu ska ja dricka upp mitt kaffe och läsa lite :)

Kommentarer
Postat av: david

Vad är det för testjobb? = )

2008-09-23 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0