vettigare tider

Tills imorrn har jag faktiskt ställt klockan, för jag ska äta en "riktig" frukost, duscha o göra mig fräsh nog att möta männskligheten "på riktigt". Jag ska ju provjobba imorrn :)
Jävligt nice att iaf försöka skaffa mig lite struktur i mitt annars så hän&fläng-rätt så förvirrade liv ;O


Inatt kunde jag verkligen inte sova, somnade inte förns när ja hörde morsan åka till jobbet vi 7-tiden. skumt. Gick sen upp vid 16 typ och micrade nått gammalt käk, kollade på that 70's show och sen när morsan kom hem hjälpte ja henne med tvätten, gjorde äpplekaka och drack kaffe till idol.
mja, iaf en dag då jag vet att jag har gjort någonting iaf.

Hoppas att de kommer att kännas bra imorrn och igentligen bör ja nog vara hemma och vila örat men... jag måste ta tag i det här i vilket fall som helst! får fan skylla mig själv att ja inte har gjort ett skit alls än, typ... Hm.
Men nu så...!

Är riktigt jävla festsugen men NEJ, jag klarade mig (fast det var ju knappt, fick ju öroninflammation...?) en hel helg utan alkohol, ska klara denna med..
Alkoholfria helgförslag önskas!?
för nästa vecka DÅ ska ja ju..!!:O Hm, ja, det kmr nog att gå åt helvete det där, men aa, då vet jag lite vart jag står iaf. Så den 4de skarre allt bli supa av, hur det än blir med saker&ting.
-åh, vad jag verkar mystisk...?

sen ska jag & martin försöka hitta nått bra datum för ett nytt besök. skulle vara jävligt nice nu, precis när hösten har slagit ut. när det fortfarande är ljust ute om dagarna men samtidigt lite sådär höst-mys-mörkt ute. alla vackra färger och lite av höstens enkelhet som man känner på ngt sätt. det är när det är såhär ute som man blir jättesugen på att gå ut o gå på små mysiga promenader typ. i lugnt och trevligt sällskap. kanske vågar ja tom. ta med mig kameran på en riktig svängom?
..fast det lär säkert inte bli något stockholm förns när det bärjat bli grått, blött och tråkigt ute ändå. fast då kommer jag iaf att lysa upp och kanske känna mig ännu gladare i min nya lila jacka! ;D
plus att jag vet att det kommer att bli så jävla gött, lugnt, soft och avslappnat i vilket fall:)
-vi ska titta i brevlådan sjuttioelva gånger och sätta på tvättmaskinen minst tre gånger i timmen och bara, bara vara.
mmmm
.

tvinga mig att försöka sova nu, redo för att möta mänskligheten igen i morgon då! ;O
anna ternheim - somebody's outside
hardcore superstar - someone special
james blunt - out of my mind
foo fighters - tiny dancer (och ja vet att det bara är en cover och att jag har sämsta live-versionen med nån lam fjoll-publik... men men)
älska random <3

Kommentarer
Postat av: Tomten

Somnar du inte nu får du inga julklappar. :@

2008-09-25 @ 03:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0