Sanna, snart i en telefon nära dig ;)

idag var jag på Proxytel, Anton var min "lärare". Han gick igenom lite grejer ett tag o gav mig ett trååkigt häfte med information så att ja skulle veta vad jag nu skulle hålla på med. Vi redde ut div. oklarheter och sen så testringde jag honom för att sedan få köra igång och ringa på direkten.
Det var lite nervöst får jag säga haha, men jag körde på 3-4 timmar ihärdigt ändå :)
..självklart så förstår jag ju att det inte är så jävla lätt i början. Men det lossnar nog snart...!
ska typ provjobba på söndag och på måndag eftermiddag/kväll med och sedan får vi se hur jag känner. Troligtvis kommer jag att hänga kvar, för det känns gött att faktiskt göra något :)
..för provtimmarna får jag 60kr/h haha :P men som sagt, det är ju skönt mest att komma igång med något och efter de tre tillfällena (två kvar) blir det självklart lite mer och situationen ändras hela tiden. Min uppgift nu var att ringa upp folk och få dem intresserade av en tjänst som hjälper privatpersoner till en rikare pension genom att vi förvaltar derar pensionspremier (som är 2,5% av deras årliga inkomst/år). Jag ska alltså få dem såpass intresserade att de vill ha ett mail med mer information och sedan ringen en typ säljare en vecka senare och försöker få dem att köpa tjänsten. bla. bla. bla. lätt fett krånglig, och jaa, det är det också. på sätt och vis ;) men jag kommer nog snart in det!
 Det finns goda chanser att utvecklas om man verkligen vill sen med.
Tjalalaa (8), får de hur det går, men det verkar som att jag kommer jobba där regelbundet ett par kvällar/vecka ett tag framöver iaf.

Ska till arbetsförmedlingen imorrn med, usch, måste gå upp klockan 8 :S
Aja, hoppad de blir glada för mitt tappra försök nu iaf ;D
..sen ska  jag till Norrköping hade jag tänkt en sväng, hade nån timma på stan idag innan ja skulle till Proxytel då, så jag var nere o kollade lite på skor på din sko/nilsson. -Hittade ett par skitsöta! ..men de var såklart slut i min stl., fanns inte på IKANO heller, men tydligen i Nrkpg och Motala. Så, bäst att passa på!

Kännde nu när jag kom hem att det inte är så bra att "lura" kroppen genom att proppa i sig massa alvedon bara fast jag SKA ju det tills jag blir frisk!  men inte så bra att köra på som vanligt än, känner att huvudet inte mår särskillt bra efter den här dagen, den lär nog heller inte må bättre i morgon. Så jag har beslutat att stanna hemma hela helgen (förutom söndag kväll då, när jag ska jobba igen) och vila, vill verkligen, verkligen bli ordentligt frisk till nästa vecka såklart! :O


hej.

Kommentarer
Postat av: David

Jag ska aldrig bli pensionär så min tele ringer du inte;)

2008-09-26 @ 04:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0