sjuk?

baah.. har kännt mig lite småkrasslig o allmänt seg i kroppen och framförallt i huvudet de senaste dagarna.
-du vet, som man brukar känna strax innan man blir sjuk?

har vart nykter hela helgen koooors i taket. så ja tänkte fortsätta tarre lite lugnt så att ja skulle slippa bli sjuk på riktigt.

Bänkade mig med lite schysst musik, lite mys-pys ljus, en fleece, mössa och en stor kopp té. Ett tag kändes de jävligt bra ska ja få tala om. Att bara verkligen varva ner lite, som nu. -Sitter o lyssnar på creedence ^^

MEN, sen så kände jag en ganska bekant känsla i vänser öra. F.U.C.K -jag tror att jag håller på att få öroninflammation.. mm. så kul! NOT!


iof gör de väl inte så mkt, då kanske ja stannar på rummet o tarre riktigt lugnt ett par dagar, sover ordentligt och läser i körkortsboken lite mer... men ändå. inte särskillt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0