second chance

fick ett samtal från en tjej från pliktverket i kristianstad, hon sa att om det var något, vad som helst så kunde man snacka med henne. hennes jobb var att ta hand om/hjälpa/stötta tjejer som skulle mönstra. då snackade ja lite med henne om att jag ju är sjuk, så hon rådde mig att ringa till antagningsprövningen i kristanstad och snacka med dem. vilket jag gjorde, fic prata med två trevliga damer och de fixade in mig till ett nytt datum om ett par veckor, 29 iställe. ananrs skulle jag behöva vänta tills nästa år.. alltså kanske typ ett halvår till. så det var bara att tacka, boka om tågbiljetten och nu så ska jag ta vara på denna, min andra chans och bli friiiiisk och få upp flåset..! :)

..ska ringa paul och se om jag kan komma in och köra mitt sista provpass på torsdag istället.
och sen måste jag bestämma mig, det skadar ju inte direkt att köra där ett par veckor till.
...och samtidigt måste jag ta tag i mig själv och på riktigt ta tag i mitt körkortstagande!
...och skriva ett riktigt cv, så kan jag ju söka vanliga jobb samtidigt som jag sysslar med annat.
-Sanna, ryck upp dig för helvete!!

..o så hoppas bli frisk till helgen,
dels så ja kan jobba på söndag
och dels för att jag är bjuden på maskerad på lördag anna som också var bjuden kunde inte då, men det var kul att prata med henne. vi har fan inte sets sen västerås typ. eller aa, var ju på smultronstället nån eftermiddag/kväll med henne&dem föresten.. men länge sen iaf. hoppas iställt att Elin inte ska jobba (klart ja vill att hon ska ha jobb, men inte nu på lördag (A)) så kan hon hänka mig till Vimmerby. skulle vara riktigt kul. undra va fan man ska klä ut sig till/som? -Bambi är min vän. och sen beror de ju också på broshan, om han är hemma eller inte. päronen är borta så vi har 4 hundar hemma varav en är valp + är hundvakt åt en till vappis. men aa, bara att avvakta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0