reseledarträff utanför stockholm

I lördags höll jag först på att missa tåget, för jag har blivit så förbannat seeeeeeeg. Men de va luuugnt.
Möttes av Martin på centralen och sen mötte vi upp de flesta av de andra vid spottkoppen som planerat.
Jag var lite nervös, fast alla verkade väldans trevliga och det jag nog var mest nervös inför var att ja inte hade en blekaste aning om vad som skulle ske.. trodde att vi skulle sitta på nån kursgård och utvärdera hur det hade varit att jobba som reseledare för festivalbussen, att det skulle vara asmkt folk där. typ 50pers eller nått, nyktert, stelt och propert osv....

Så var inte fallet, riktigt. När vi kom fram till nån gamal scoutstuga utanför Huddinge (har jag för mig?) så slängde sig alla fram och hälsade och stugan var full med öl-flak och vin-boxar ;D
Det var väl ca. 20 pers, sammanlagt och sjuuuuukt jävla roligt!
Vi lekte lite och mitt lag vann, för vi hade en askul och bra snubbe som lagledare! ;D

O så vart vi bjudna på taco och alla var allmänt jäääävla flumma.
dock två minus, alla jävla myggor och brännässlor överallt (eftersom att ingen kunde hålla sig enbart innomhus heller ;P)

Sen istället för att åka hem i söndags så följde jag med min bästaste-vän-ever-Martin hem. För vi kom på att de ändå inte fanns så mkt bättre att göra, så vi tänkte hålla varandra sällskap nån da iställe. ..Med tanke på att jag är arbetslös o han jobbar och pluggar lite som det kommer så var det en ypperlig idé och speciellet med tanke på att vi bestämt att ja skulle kommit upp i somras men att det aldrig blev inte så sen iaf.
Och HAHAHA, vi är grymmast av alla har vi kommit fram till.
Delade pizza, köpte lösgodis och hyrde film. Tvättade, köpte glass och frukt och gjorde fruktsallad, stekte falukorv o kokade makaroner, lyssnade på musik o sånt som bästa vänner gör ! :D
Asnice!
och jag är massa kär i some för mig ny-upptäckt musik! bla. Loke, shit så bra!!!!!!!!
några av de härligaste dagarna på länge fan..!? :) har haft sjukt soft och roligt!

..så ja åkte hem idag istället.
Blev uppmött av Elin och så körde vi hem till mig, där vi värmde upp lite mat, spelade TP och drack kaffe (typ som vanligt) vi är som besatta av TP :P
så, vi har bestämt att vi ska försöka oss på en "sällskapsspelskväll" typ i hennes sommarstuga i helgen, någon som är på?

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0