Patrik 1,5 + Vimmerby

Då ska vi se. uppdatera lite.

Jo, jag hade ju bakat bullar och sen ringde morsan hem och var fikasugen. Hon fattade inte att jag hade bakat bullar.. hon tyckte att ja sa "nudlar" o de sket väl hon i.. men hon var i alla fall sugen på vofflor.
När hon kom hem och började grädda dem så kom micke förbi. Precis i rätt tid för att få i sig lite våfflor han med!
...anledningen att han kom var dock inte för fikats skull igentligen, utan för att jag hade glömmt min tröjja förra helgen.

Sen i torsdags hade jag lovat en annan micke att komma och bjuda på mina bullar och han erbjöd mig bio, för han hade fått två gratisbiljetter av nån polare. Sjukt länge sen man var på bio hallå?!
Men det var en rätt kul film, Patrik 1,5 heter den o handlar om två killar som är homosexuella och vill adoptera ett barn. Det är en svensk film och det var en sån som man var tvungen att lägga in små kommentarer i, visst tanken/budskapet med filmen skulle nog vara med serriöst. Men man tog mest filmen på skämt, för de var så jävla knäppa x) och att huvudpersonerna var såpåass kännda med, drog också ner filmens igentliga trovärdighet. Men som sagt, den var kul :P
..och så spelade vi guitar hero -rock band. det gick skitdåligt. vi kom fram till att de antagligen berodde på att vi var nyktra.

igår, lördag tog jag först bussen till linköping och sen pendeln till Vimmerby, faktiskt av alla ställen :P
Trots att det är en liten skithåla så var de rätt trevligt!
Mötte Bambi vid resecentrum, sen kollade vi på en rätt sjuk film, typ the new man tror ja den hette..? hos hans brorsa.
Sen fick vi skjuts ut av Dotte  till Bambis bror Daniels flickvän Cajsas sommarstuga...! det lät rätt komplicerat de där, fast det var det inte.. :P
Hon och två till hade i alla fall fyllt år och skulle firas med en hel dröööös kamrater till dem. Alla som var där var typ mellan 16 och 18 år. Körde ölspelet med Bambi och ett par knäppa killar. Hahaa de var så jävla kassa xD
Några inkl. mig själv badade badtunna och det var riktigt jävla nice alltså!! :D
Snackade mest med killarna som vi spelat ölspelet med och nåra polare till dem. De var rätt sjuka de där haha ^^ ..fast rätt trevliga. Annars var jag väl för nykter(?) eller så hade de andra bara vääldigt svärt för nya människor och var allmänt socialt efterblivna. Vad vet jag. ..Kan iof ha berott lite på att ALLA var därifrån utom jag. Jag&Bambi kännde typ bara varandra där, ingen mer.. :P

Men det gick ju bra ändå.
Nu är jag hemma igen efter x antar minuters(!?) resande osv...
Ska in till åtvid om en timma, vi ska ha avslutning med jaktkursen idag. Typ få diplom och drick kaffe sa Conny x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0