öroninflammation

yepp, tidigare som igår och under dagen idag har ja bara kännt känslan komma smygande och nu, självklart bara för att ja ska försöka sova någelunda skapligt o försöka börja med lite bättre sovvanor till att börja med osv. så har jag bara fått ondare och ondare.
försökte sova ett tag, låg i lyssnade på Laleh - Hide away , men de blir bara fucking värre och värre. Gick upp nu och tog två tabletter, typ reliv eller nått tor ja de hette, skulle iaf vara feber- och smärstillande. Hoppas de är snabbverkadne och att de äns hjälper ngt...
Har ställt klockan på 8, då öppnar vårdcentralen.
...jag vet inte var jag tar vägen om de inte ger mig nått... :(

och ja, det är okej att älta och söka sympati och tröst när man inte är sjuk så ofta och när man har öroninflammation, de gör. hm.. ont.
tack och lov är det bara i ena örat..! :)
än så länge..?

poo. nu är de faktiskt lite stackars mig, på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0