öroninflammation forts.

hm, till mitten av veckan kände jag mig bättre, det kändes som att den lilla sjukdomen var på tillbakagång.
i fredags började jag känna att den tilltog igen, och har sen mått sämre och sämre.
var trots det inne på mitt andra provjobbspass, det gick iaf bättre än det första, men när jag kom hem känndes kroppen rätt så fucked up. vaknade idag och mådde typ som jag gjorde förra måndan och så känns det som att det är bihåleinflamamtion på G också.. så jag fick ringa och sjukanmäla mig.. känns inge bra de men, kan ju inte fortsätta såhär, viktigare att bli frisk. kan fan inte gå o va sjuk i två hela jävla veckor!
...och så jäääävla typiskt att ja skulle gå o bli sjuk JUST NU över huvu' taget. är inte sjuk särskilt ofta, alls. men nu, NU, bara för att jag tagit tag i mig själv, börjat jobba och.. och ska mönstra på torsdag&fredag så har jag lyckats dra på mig detta..
inget kul alls.


..alvedonen är slut med, som ja blivit tillsagd av vårdcentralen att knapra. o ja funderar på att ringa VC igen om en vecka, om ja är likadan då fortfarande..
nu ska ja göra mig lite frukost.
host och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0