kväll på l'orient

tog bussen in vid halv 8 typ, kännde mig allmänt opepp. bussen körde nästan förbi mig,  frös, mådde illa, hade druckit för lite kaffe etc.
massa högljudda snubbar som klev på i grebo, överröstade min musik och försenade bussen me kanske 5 min.
klev av i tinnis o mötte elin heelge och jesper, tsm gick vi till espressohouse och de tog varsin kaffe och jag en välbehövd espresso. efter det mådde vi lite bättre och traskade mit l'orient vid 9-tiden.
mötte upp jolle&de andra utanför och efter lite strul så fick vi inse faktum, det var typ inte en chans att jesper, som inte fyller 18 förrns om ett par veckor inte skulle få komma inm tyvärr.. =/
så de tog varsin glass på donken  o åkte sen hem istället... det var tråkigt :(

satt istället och pratade med linus&elin forss, iof satt elin mest o pratade jobb -telefonförsäljning heeeela tiden med sina arbetskamrater xD
jag och linus dog lite och köpte varannan spänande runda i baren där bartendern fick välja åt oss ;D

allt drog ut på tiden eftersom att några tydligen hade sin bröllopsmiddag där samtdidigt :S
så grabbsen kunde inte köra igång förns de hade gått....
sen drog iaf en snubbe, martin-någonting igång och rappade, sen tog blunk över med ceasar, björn och han-vad-han-nu-heter och supercock avslutade med jolle och anders i spetsen.
de var såklart asbra ;D

hahah det var ett gäng killar som visste vad jag hette och allt! de komihåg mig från studenten xD
de var kul, men lite pinsamt haha
en del gotte-folk och sen sprang ja på angus & sabina.w  med. -det var lite oväntat!
kunde fått skjuts hem av angus för 50spän, men han skulle åka samtidigt som min buss gick, o eftersom att ja ändå har busskort o min buss går precis utanför och jag inte är gjord av pengar direkt så tog ja bussen.
haha och det var kul. såg att anna, hanna & marlene hade satt sig längst bak, de hade hängt på ågatan. slog mig ner där, marlene hade typ redan deckat så ja pratade en stund med hanna och sen fick anna pommes så då vaknade hon o ja frotsatte prata med henne OCH med snubbarna som varit så högljudda på ditvägen. en massa gammalt grebo-folk från dagis/lågstadiet. herrejesus, dem har ja säkert inte pratat med sen dess heller! ;O men det blev en ltie annorlunda men trevlig resa :)

bilder kommer, typ på månda.
nu ska ja packa o göra mig i ordning, ska till sthlm på reseledarträff ;O
ujj, ska bli kul o spännande :D

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag hade inte deckat, jag undvek er bara.

2008-09-14 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0