Festivalsommar 2009!!!

Åååååhhh....!! Jag är assugen på massa festivaaaaaaal nu!!!! :O:O

http://www.lokeloke.se/ljud/sommarkatt.mp3

jag ska fan spara massa pengar till nästa sommar, så jag kan gå på flera festivaler!
och självklart ska jag vara reseledare på alla, eftersom att det är så gött ;D

Måste:
Peace&Love såklart
Hultsfred -premiär! mest för att den är klassisk och för att den är så nära. och för att den tidigare alltid varit när jag varit "för liten" eller på mina skolavslutningar/studenten. men nu jävlar!!! ..dock har de ju bytt datum tills i sommar, men whatever...
Roskilde -för att jag tidigare kännt mig för ung/liten och för att jag är riktigt jävla sugen nu!


Åååååååhhoisdjfijerto892q364598732'€%&/!"#€%&U€jryoteu29345y6 ....!!
Ge mig sommar-09 nuuuuu...!!! :O
är så JÄVLA PEPP! :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det får vi göra. Nästa vecka (nu i veckan alltså) kanske passar bra för då har jag ju haft min tenta och det är lite lugnare ett par dagar. Vi kan ju höras på t.ex måndag eftermiddag om det.



Det känns konstigt nu faktiskt. Tänk att det bara är ett par månader som vi satt i den där soffan i princip 08-18 varje dag och fixade med allt och suckade om vartannat. Och alla mina sms och mail dygnet runt. När vi inte träffades var det ständig update, säkert minst en gång i timmen om man räknar alla mail jag skickade vidare ang. betalningar också. Det var ett pyssel det där.

2008-09-20 @ 23:49:38
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: Naths

självklart du är bjuden. 25 okt, @ my place. 80, sent 90-tals tema är det som gäller. klä ut dig , :P måste va 80-90 tals stuk på't :D

2008-09-21 @ 00:48:22
URL: http://kaptenkeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0