nattas födelsedagsfest + lite till

Igår hade natta sin 18-års fest :)
inte ofta alls man träffar den stumpan faktiskt!
men det var treevligt! 80-90-tals tema, typ hälften var utklädda.
själv hade ja vofflat håret, illrosa leggins med matchande rosa örhänge, svarta benvärmare och en vit t-shirt med lila KIZZ-tryck på som ja hade klippt av halsringen på så att den blev en stor halsöppning som ja hade lite snett över ena axeln.
bambi hade en röd/vid dradgkedje-tröja och matcade den perfekt med min vita/röda spice girls-keps
micke hade en blå t-shirt med trycket "de sägs att man kan ha kul utan alkohol, men varför chansa?" typ kke inte så mkt till temat, men kul iaf. han hade tänkt matcha med ett par illblå strumpbyxor o kortbraller, men dissade i sista stund.
andreas hade rosa jeans, en scarf knuten runt ena benet o spegel-pilotbrillor.
criffe var dansbandstrummis :P
nån tjej som ja inte minns va hon hette hade färglada kläder och smink och var verkligen 80-tal med en tofs mitt på huvudet o full med energi ;D
natta hade typ ett linne med bälte i mijan, leggins o randiga benvärmare typ :)
amanda var typ "raggar-brud" som johnny sa ;)
...hm, annarsa var väl folk inte så mkt mer utklädda tror ja?

men aa, som sagt alltid trevligt att träffa lite folk :)
de flesta kände ja igen, och det var en rätt lugn fest inte så mkt folk men de va rätt skönt :)
..haha o så varre nån brud som va asfull redan när vi kom, som fick för sig att hon skulle döda mig hahaha men de tyckte vi andra bara var mest roligt ;P

sen slaggade ja och andreas (han med de rosa byxorna) hos micke. vi va aströtta och drog aslåga skämt större delen av natten typ sånna som den om kamelena som är ute o flyger o den ena får en bulle i ögat, drog lite blondinskämt och liknande. insåg att vi nog tom hade träffats i västerås i somras, att vi hade flera gemensamt bekanta, pratade om div. kontrakt, försökte mäta brädden på johannissons säng som verkligen är enormt stor såpass stor att man tom om man ville mysa så skulle de inte gå, för sängen va så stor att man lixom blev tvugnen att rulla iväg o lägga sig på varsin kant, bara för att den var så jäääävla stor. vi jämförde storleken på de två täckena, utverderade ljuset från persiennerna, och han blev så röksugen av att ja hostade hela tiden att vi gick upp o satte oss i/på våra täcken på balkongen så han kunde röka i regnet ett par gånger.
aa, vi var sjuka som fan iaf haha

somnade tillslut och på förmiddagen sen bara slappade vi allihopa framför tv-en. kollade på "cable gay", "life of brian" och sen somnade både jag och micke till vad den nu hette, men iaf värsta knäppa men roliga parodin på starwars.
vi gick o köpte pizza med och kom på att vi ju faktiskt hade en timma till godo.
sen fick ja ta tag i mig själv och masa mig ivåg till jobbet.
de var så seeegt och ja kände mig omotiverad, de gick skit först. men sen gick de rätt hyfsat, och jag, ulrika och helle hade rätt kul ändå :)
...men anton. vilken tabbe. som fumlade så att han fixade bort min 12:e och sista utsick precis innan vi gick hem hm

aja, är hemma nu iaf. är massa trött. fick some bra musik av jolle förut o två låtar av angus, varav en var en som han hade gjort special till mig när jag fyllde :) massa snällt :D

just de, imorrn ska ja gå på hockey. lhc-hv i cloetta med elins pojkvän jesper, medans hon jobbar i kiosken. ska bli spännande ;O

Kommentarer
Postat av: Nathalie // Kaptenkeno (:

:D

2008-10-30 @ 16:08:54
URL: http://kaptenkeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0