moulin rouge/inflyttningsfest

var i björsäter på maskerad/inflyttningsfest hos madde&gustav :)
alltid trevlig att träffa gamla åtvids-vänner ;)
och så jäääävla porriga alla var! ;D
massa bilder finns på min bilddagbok ;)
 http://redheaddotcom.bilddagboken.se
kolla 11 okt.


mja, sen var jag och jobbade i söndags. usch, det gick skit.
och jag pallar verkligen inte att ha ett sånt jobb!
pallar inte sitta stilla på en stol o stirra på en skärm 4 timmar i sträck o låta glad&trevlig när jag upprepar samma sak om och om igen mot folk som jag vet inte vill höra heller :S


idag fotade jag lite för linköpingsposten höhöh det var ett tag sen det med :P
men det var typ lika virrigt som vanligt, först fick jag inte den info som jag skulle i tid, sen ett par samtal fram&tillbaka sen så gick jag djurgårdsgatan upp och ner hela förmiddagen. skulle ta ett par typ annonsbilder till nått typ minireportage om företagen som finns längs med djurgårdsgatan.
kom hem och var dåligt hungrig, men ja har plockat upp litegrann på rummet laddat in bilderna från i lördags. ska få in bilderna från idag med, hoppas de blev ok. sen ska jag försöka ta de lite lugnt, ska upp skittidigt imorrn.
HAHA ska med en jobbarjompis till morsan på jakt imorrn :P -han frågade och vad säger man då? men de ska fan bli spännande! ;D tar nog med kameran för jag känner mig inte redo för att skjuta nått alltså ;P

that´s all for now

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Okej, vad bra. Jag hade tänkt smsa dig idag om det annars så att du visste. Eller, så att jag visste att du visste. Jag brukar ju dubbelkolla allt vet du.



De har lov vecka 44, det brukar alltid vara den veckan på hösten. Känns surt för mig att inte ha något höstlov i år. Man är ju så van vid det.



Jag har tenta nästa vecka på torsdag så nu är det ganska fullt upp. Vecka 44 ska jag till Bryssel, Luxemburg och Amsterdam med föreningen/skolan så då kan jag inte heller. Så jag antar att vi får ses efter "höstlovet". Hoppas att det går bra för dig.



Har vi tur kanske vi springer på varandra på resecentrum eller stan annars. ;)

2008-10-14 @ 17:44:40
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0