Mönstringen

Ja, åkte alltså ner till Kristianstad igår. Tur att man hade trevligt sällskap iaf! :D Kom dit, käkade lite och sen gjorde vi inskrvningsprov, det var lite klurigt men det gick rätt bra. Fick en 5:a fick jag reda på idag, det innebär att jag också fick befälspoäng och pliktuppföljning (eller va fan de nu hette) fick 6 på båda.
Sen gick cyklingen/uthålligheten bra, bättre än vad jag hade förväntat mig, våran grupp som bestod av ca. 9 st tjejer, enbart låg alla på nästan samma värde där. Vilket var kul, såklart :)
Psykologen sa inte så mkt, så jag antar att det gick ok där med så :p
...men på muskeltestet/lyftet gick de rätt dåligt
haha men det är inte så konstigt med tanke på att jag aldrig i hela mitt liv har lyft en skivstång..!
så nu är det bara att dra hem och trääna på det, och sen komma tillbaka i januari och göra ett lyft. Sen får jag klura på vilken utbildning som jag skulle vilka söka och sen, antagligen blir det inryck till juli/aug! :D

hejja mig! :D

mönstring

ps. någon som vill bli min privata coach för att lära mig lyfta en skivstång korrekt?! ds.

Dagens låt känner jag blir, nån med Volbeat :)

Kommentarer
Postat av: david

Härligt sanna! Då kommer du springa runt och vakta skogarna hos mig sen?;)..lr de gör du ju redan men ännumer:D

2008-10-30 @ 14:44:09
Postat av: Madde

Men fan vad kul gumman, jag håller tummarna för dig :D För jag är nog tyvärr inte rätt person att lära dig att lyfta en sån där stång, det förstår du säkert ;)

2008-10-31 @ 10:16:56
URL: http://madelenelilja.blogg.se/
Postat av: Janniqe

mamma kan lyfta såna där jävla metallpinnar. ;)jag kan förvisso jag med. kom och träna med mig. jag behöver oxå fixa till min fysik, jag som tänkt bli polis. hujja!

Kraaaaam!! - J

2009-01-12 @ 00:45:53
URL: http://janniqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0