måndag

var alltså i vimmerby i lördags, i bambis lägenhet. det var maskerad som gällde, jag valde tillsut att vara hippie, hade fulaste svarta typ jazz-byxorna, en orange batik-t-shirt med rosa fransar på, en svart kort (öppen) samhetsväst, en bandana runt håret, ett svart plast-kul-halsband och självklart ett pece-märke runt halsen.
det var inte "värsta draget", vi var typ 8 pers. jag, en pirat, en rock/punkare, en doktor, en surfare, en terrorist, en playboy-kanin/snubbe, en typ byggubbe från skanska och sen vet ja inte riktigt:S

satt i lägenheten o körde ölspelet, med regler från kreta eller cypern eller va de nu va :S

sen gick vi hem till dotte och bytte om, satt i hennes kök o bara snackade lite, sen drog några till harrys vid halv 1 typ och jag och bambi delade en pizza och drog hem. de flesta var nog rätt sega/trötta ändå.

pendeln till linköping, köpte en kaffe o banan på pressbyron. hämtade ut de nya tågbiljetterna till mönstringen sen gick ja upp till proxytel o körde mitt tredje och sista provpass, yey, fixade 11 utskick ;D
..skulle snacka med Paul (chefen) sen, men han hade gått hem när ja slutade. tänkte ringa idag, men kom på de så sent. får ringa imorrn iställe.

imorrn ska jag också fika med Katja! :D ska bli kul, ja menar, när snackade vi sist?
idag har ja vart ute en sväng, så jävla mys utomhus ! :)
plockat ur diskmaskinen och nu ska ja dricka kaffe :)
..ska städa mitt rum sen med tänkte jag.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0