Horton <3

har precis kollat på en film på datorn, alltså det måste verkligen vara en av de allra gulligaste filmer som jag sett! :D
handlar om en elefant som hittat liv på typ ett dammkorn på en klöverblomma. Det är en hel stad där o ingen i djungeln tror honom osv.
Men aa, den var asgullig iaf haha måste ses alltså! :D
http://www.youtube.com/watch?v=N12QDWhtgqE&feature=related

HORTON hears a who


"In my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies" :')
 -massa kärlek till Katie, de gula ursööööÖöta lilla bollen <3

"we don't tell anyone, and if we do, we tell them not to tell anyone!!"

"how many times have I have to tell you that the jungle is no place to act like a wild animal!?"

..o så blirre värsta manga-grejen ett tag xD

hahaha och gamen som bryter på italienska eller nått xD

och den lilla musen, hans polare är så jävla cool :D

...och alla jävla apor HAHAHAA, typ i början när de ser hur många bananer en av dem kan pressa in i munnen osv xD

 

Kommentarer
Postat av: nathalyy

hehe okey . :P jag får ta o kolla på länken du skicka ,

men du , du kommer när jag fyller år hoppas jag :D jolle o linkan kommer :D

det ska bli fett kul :P

2008-10-10 @ 09:36:52
URL: http://kaptenkeno.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Jo precis xD men jobbigt att få posten så sent =S

2008-10-10 @ 13:59:24
URL: http://theblackeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0