färgat håret + ullared

I måndags gick jag upp kl.3 :O
..för jag och morsan skulle åka buss som gick 3.55 från grebo.. mot Ullared ;D
..har bara åkt bil dit förut, vilket betyder att man kan åka flera timmar senare, eftersom att man slipper massa stopp för o hämta upp folk och fika osv. ..men eftersom att de bara var ja o morsan som skulle åka den här gången blev de billigare med bussen en med bensinen för bara oss två. sen så skulle ju morsan jobba natt på tisdag med, så det var skönare för henne att "slappa" lite med.
Jag var riktigt trött, emn det blev en del shoppande ändå ;D
höhöhö, de känns lite småtöntigt att åka dit som en annan jävla kärring. men det är fan smart :) tex. köpte ja tre enkla/baslinnen, ett svart, ett vitt och ett grönt för 35kr/st. ja menar, hur smart är inte det?
+ att man köper på sig lite extra;
typ köpte två maskaror, för där får man den som ja använder för typ halva priset = smart, nagelack för 10spänn, hårspray, hårfärg och lite annat skit som man ändå behöver. lika bra att passa på och buffra när det är billigt, eftersom att man ändå "måste" köpa de hemma förr eller senare till de dubbl priset...!

I tisdags åkte jag in vid 11-tiden med morsan som skulle till jobbet, hon släppte av mig hos elin, där vi hjälptes åt att färga håret :) och sen fixade vi till lite käk med, pasta/kycklingwok + nachos :) gött

...och fina blev vi såklart ;D


alltså lite blonda slingor ovanpå, sen blandat med min vanliga, svart i "mellanhåret" och sen min vanliga (med lite rödare gamla rester i topparna) i underhåret :)

mefärg  mefärg  mefärg

elinfärg  elinfärg

Kommentarer
Postat av: Madde

Ditt hår blev jättefint gumman, vi måste ses snart och snacka skit! <3

2008-10-27 @ 17:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0