jaha?

alltså, när man inte gär så mkt om dagarna sådär.. är det faktiskt mkt svårare än vad man kan tro att hitta på rubriker till sina inlägg.
..och skriva intressanta/roliga inlägg. men jag ger det inte äns ett försök att försöka få min blogg intressant/rolig/känslomässig. därför att
jag gör inget spec. om dagarna och eftersom att jag inte gör så mkt intressant om dagarna som jag kan skriva om, så tappar man också mycket av orken till att göra "andra" saker när man har all tid i världen -det blir en enda ond spriral. som jag läste nån stans, nått citat typ: det är svårt att njuta av sysslolöshet om man inte har mycket att göra. fast ändå på ett sätt, är det jävligt skönt såklart ;D
jag har inget specialintresse eller något speciellt som jag brinner för eller så som vore kul att skriva om.
jag kan inte skriva om vad jag går och funderar på direkt om dagarna heller,  dels för att ja inte har en blekaste jävla aning om vilka som läser. och sen har jag också skitsvårt att formulera mig, och framförallt beror det nog mest på att jag själv inte riktigt vet vad jag känner och tänker om känslomässiga saker osv.
om jag har suttit och tänkt på nått annorlunde och lite intressant, udda skit. som skulle vara kul att spinna vidare på och skriva om, så glömmer jag bort de på en gång.

så därför har nog min blogg blivit lite mer som någon slags dag/veckorapport av något slag. där jag skirver i stora drag vad jag har gjort/varti med om. med vilka/vart/hur o vad som hänt. om det har vart extra galet så brukar jag försöka förklara, men oftast så orkar jag inte/det är mest bara kul för mig egen del ändå :p
..kanske mest för en del polare, som man träffar väldigt sällan och också för min egen del, så att jag kan gå tillbaka och se när jag gjorde vad och för att se att jag faktiskt har gjort NÅGOT i mitt liv.
öh, nu vart det jävligt jobbigt här känner jag och jag vet inte riktigt hur jag ska skriva :S
men aaa, skit samma.

-----------------------------------------

fotade lite för Linköpingsposten förra veckan, på torsdagen OCH på fredagen.. de var lika jävla virriga och kanske lite extra tetydliga denna gången tror jag?
var på arbetsförmedlingen i stan' i måndags. kännde igen tre st... hm, hur kmr de sig att det är så många som jag känner som är arbetslösa över huvu' taget? innan jag gick till arbetsförmedlingen var jag hos elin en sväng, vi prata töjningar i öronen för hon har lite smått börjat töja ett hål :) ..och jag fick en förtidig julklapp av henne, en ny plastplug, svart med två röda körsbär, lika dan som ja hade när hålet var 12mm. jättefin! :D taack taack!!!!! :) och vi har beslutat oss för att slipa våra skrillor och sen börja åka skriskor snart YEY! , de ska bli spännande! :) ..o just de föresten, hon är ju också så gott som arbetslös..!?
...sen skulle jag ha jobbat också, men hade massa ont i magen. så jag åkte hem efter det istället.
hemma började ja städa mitt rum, ordentligt, gick egenom mina skrivbordslådor, det var fan mkt enklare än vad jag hade trott :O ...dock har jag en hel del skit ovanpå skrivbordet nu istället.. men jag kommer väl dit snart med. sen började jag lägga in alla mina cd-skivor på datorn. det är ju kul att HA själva skivorna, iaf vissa känns ju väldigt speciellt att ha på original CD (och sen är det ju bra med att ha cd-skivor i bilen.. hm, när man har körkort (A)). Men annars spelar jag ju all musik från datorn, så tänkte att det igentligen är lika bra att slänga in allt man har på ett och samma ställe, så kan man rensa där sen lite om man känner för det.
sen idag då, tisdag. fortsatte jag med musiken och nu har jag även kommit mig för att släpa upp en hel del av farsans skivor. fyllde upp en hel back med "klassiker" typ höhöhö. det kommer nog ta sin lilla tid, får ta de lite pö om pö som man säger...
jag var också inne i åtvid och gymmade (hahhaha jag känner mig lika fånig att skriva de som att säga de som jag känner mig när ja är där ;O) med robin&pierre. det var tredje gången i mitt liv för mig! ..och som jag precis skrev så känner jag mig asfånig, töntig, missanpassad osv. när jag är där.. men jaa, det kommer jag väl att komma över så småning om.... usch, vill inte sluta med att jag ser ut som värsta biffen, som grabbsen skämtar om. hallå, jag vill verkligen inte se ut som nån bodybuilder-brud..:O ..fast den risken är nog igentligen ganska liten hahaha men ja känner mig jättefånig osv. i allafall. hoppas att det ger nått ändå, fast de känns som om jag försöker ta i och de säger att jag gör rätt, så känns de helt jävla fel ändå.. men jaa ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0