inget intressant igentligen

kände att ja behöve uppdatera lite här

nu har ja bestämt att ja ska jobba tre kvällar/vecka på de där-telefonjobbet-där-ja-inforemerar-om-en-premepension-fond-förvaltnings-tjänst november ut.
därimellan ska ja försöka att inte tappa greppet totalt (som jag hittils har gjort rätt bra...) ja ska försöka att få en lite bättre dygnsrytm, gå  på ett par möten med arbetsförmedlingen, städa mitt rum ordentligt, om vi har tur kanske jag kan få in lite mer rutiner ang. tränadet och körkortet med. ..men det är än så länge bara spekulationer. sen i dec. ska ja bara ta de lugnt :) (självklart ska ja jobba vidare med allt de där som ja borde göra.. OCH VILL!?) och så tänkte jag göra riktigt julmys hemma, pynta, bränna bättre julskivor och baka och laga mat.
så ser planen ut iaf.
igentligen har ja tröttnat på hela jul-grejen. men det är rätt mysigt o höra den där förbannade julmusiken överallt ändå :) och allt glitter och allt mys-pys som traditionen försöker förmedla överallt. men det känns aldrig sådär glatt och myspys hemma ändå, de är mest jobbigt att alla i familjen(+släkten) är lediga och hemma på ett och samma ställe. det blir bara för mkt för att man ska orka. usch usch.  o så måste man önska sig massa jävla skit.. vafan, om jag vill ha nått så köper ja de själv o om ja inte köper de så beror de antagligen på att det är onödigt eller alldeles, alldeles för dyrt/omöjligt. så lägg ner hela skiten där tack? kan man inte bara stoppa vid lite glitter, dämpad belysning, och med en pepparkaks och glöggdoft liggandes runt än? tack.

hm, ja annars läste ja nyligen ut boken "tackar som frågar" av jennie d'ilemans, den var rätt bra, och rätt sjuk. satt tex. på bussen när och läste i slutet av boken och fick kämpa för att inte garva rakt ut. men sen.. va fan hände med slutet? ...blev lite besviken.. för det var lixom inget slut. iof så handlar den som ett par människors liv och de dog ju inte direkt så de kunde ju inte bara sluta tvärt.. men hallå, nått slags slut hade ja velat ha ändå..!?

nån som har boken "en shoppaholik får en syster" för den vill jag och elin väldigt gärna låna isf!?

Såg på "Linas kvällsbok", på canal+ nyss, innan jag satte mig här typ. haha läste boken nån gång i högstadiet och såg som sagt filmen nu. hahah lite smårolog och söt på ngt sätt ^^

På fredag ärre 20-års fest för jönsson, minsann!



..och sen har jag tänkt lite på en annan sak med. hmm, fast det är bara Elin&Anna som vet vad det är ;O

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har du sökt jobbet jag tipsade om än då ? :)

2008-11-13 @ 15:57:21
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: Nathalie // Kaptenkeno (:

har praktik på statt i motala (best western)'

jao :P hehe , men som tur är så går jag över till annat nästa vecka, typ receptionen :P

2008-11-13 @ 23:02:53
URL: http://kaptenkeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0