hit me

kollade på mamma mia nyss, faktiskt... så tycker jag att det var.. hm, rätt kass...?!

och sen så upprepar jag från förra blogginlägget
"hit me hard, någon! och ge mig känsla av lite verklighet..!?
(annars skulle en redig fylla sitta fint ett tag med, fast jag tro ändå att de skulle vara bättre med verklgheten såå.. bring it on!)"
hm, typ

...annars väldigt trevligt faktiskt att anna-banana-ragnieee ringde mig igår, mötte upp henne i stan, hon ville ha smakråd när hon skulle kolla på tapeter, ville ha nån annan att bolla med än gustav och håkan. vi hade rätt kul, men tröttnade rätt snabbt haha o drog en fika på maxi iställe :)
sen åkte jag och jobbbade, men efter det tog ja pedeln till Linghem där anna&gustav hämtade mig. sen kollade vi på nån dålig skräckis och vi var rätt oserriösa. sov på soffan, fick sällskap ac katten Maja vid 4-tiden av ett välbekant smaskande/krasande ljud. -Jajjemän, Maja är en riktig jägare hon med ;) efter måltiden hoppade hon upp hos mig och sen sov vi mer eller mindra sött tsm  tills anna kom upp och frågade om jag ville dela dusch med henne. Och vem vill inte dela dusch med en sexig blondi lixom ? ;)
Tog varsin billys/gorbys och jag + kaffe till frukost, sen for vi för att kolla efter maskeradkläder åt anna. tanten på Guns' var en nån slags klimakteriekossa helt utan humor och utan vettiga kläder i nån passande size, tänkte iställe kolla i leksaksaffärer, men allt var ju jätte-extrem-smått där iställe. vi hittade ut till åndestadstallet, fick låna gps:en av gustav, (för vi hittar verkligen inte i norrköping) irrade runt där ett tag, vi hatat nrkp för övrigt. efter mkt underliga vändningar hittade vi maskeradbutiken, men den öppnade inte förrs vid fem, så vi gick och åt/fikade iställe. återvände sedan, men det fanns inget vettigt. seeeen skjutsade hon mig hem. men riktigt trevligt hade vi faktiskt! ...det var verkligen evigheter sen vi sågs sådär



men aa, slå mig nån snälla!? ...och skicka gärna musik till mig, och hjälp till att supa ner mig imorrn! OKEJ?!
Loke - vackra människors sång
Fast det regnat fjorton dagar och du slutat tro på sol. 
Fast himlen och din hud har samma färg.
Och du slutat ens försöka verka klyftig, kul och cool                                          
och november har fryst fast i ben och märg.

Fast mascaran börjat rinna och ditt hår är torrt och tunt
och du talar utav rädsla att va tyst. 
Och du hört dig själv och insett att du bara pratar strunt 
och egentligen bara vill bli kysst. 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Läste du mitt sms idag?

Tänkte att det skulle passa dig. :)

Såg det i tidningen idag.



Kram!

2008-11-08 @ 21:35:13
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det skulle vara kul. :)



Det känns konstigt att inte ha allt det där akuta längre. Och alla sms tidigt på morgonen och sent på kvällen om nya saker som behövde göras, strulade m.m.



Jag tar gärna emot lite tid från dig.

Det skulle behövas. ;)



Jag har letat upp tidningen igen;

Linköpings-Posten v. 45



Det står såhär:



Fotograf/reporter



Linköpings Tidning, varje vardagsmorgon, och Linköpings-Posten, varje vecka, behöver mer personal för att satsa vidare i Linköpings kommun samt i regionen Mjölby, Mantorp, Skänninge och Åtvidaberg.



Nu behöver vi duktig fotograf som också kan uttrycka sig verbalt.



Tills vidare sker medverkan på frilansbasis.



Sedvanliga ansökningshandlingar samt ersättningsanspråk mailas till [email protected] senast 2008-11-17

2008-11-10 @ 12:18:46
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0