don't know

nää, usch jag vet verkligen inte va ja ska säga rikgit.
elin o ja hade sjukt roligt igår kväll/natt i vilket fall xD

men jag känner att allt snurrar allt snabbare&snabbare. vill veta/känna att det är skillnad på söndag, måndag och fredag, just nu vet jag knappt vad det är för månad äns. fy fan. jag blir helt jävla GAAAAALEN! :O

mmm och tack arbetsförmedligen med, känns jävligt peppande. fick kallelse till gruppmöte för ungdomar nu i måndags. kom dit i tid, blev sen inkallad 10 min för sent. och ensam. inge jävla grupp där inte. berättade lite kort att de gått bra på mönstringen o att jag nu är helt övertygad om att telefonjobb inte är min grej, att jag inte trivs sådär. men att ja kör på ett par kvällar/vecka.. bara för att man ju måste göra nått för o få lite pengar iaf.
handledaren log, nickade, gav mig ett visitkort till nån annan tant där och sa att ja nu vart inskriven i snart tre månader, så ja skulle nu bli "överflyttad". "hej då och lycka till med allt! du kmr få en ny kallelse i slutet av den här månadet, hej! de hela tog ca. 10 min. sen gick jag och mötte två nyklippta snygga vänner en snabbis iställe.

funderar på att kanske igentligen skita i de här telefonjobbet, eftersom att de bara gör mig tröttare och mer omotiverad igentligen, och försöka komma in i att ta tag i mig själv. som jag sagt så många ggr förr ...ta tag i körkortstagandet på allvar och komm igång inför lumpen.
en del annat skit har börjat snurra i mitt huvud och biter sig fast allt mer och mer, vad kom allt de ifrån?
och sen har tankar ang. "hmmmm" börjat ploppa upp då&då som från ingenstans, fattar nada.
hit me hard, någon! och ge mig känsla av lite verklighet..!?
(annars skulle en redig fylla sitta fint ett tag med, fast jag tro ändå att de skulle vara bättre med verklgheten såå.. bring it on!)


hm, och ja bajsar på de amerikanska valet o all jävla valvakan. ja kan sitta uppe varje natt som jag vill o lyssna på musik eller annat o dricka kaffe hur mkt/länge jag vill ändå. ooooooch jag kan inte påverka valet av usa:s president, dock kommer jag säkerligen att bli påverkad vare sig jag vill det eller ej ändå, så de är ju bara meninslöst. JUST DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0