valborg osv.

onsdag:
yepp, emil patrikssons inflyttning/20års fest. lite svårt att hitta först men det gick. det var rätt trevligt :)

du har inte äns försökt att prata med mig,
så i sånna fall får du tro vad fan du vill.
ja har fan inte gjort ngt fel. men om du så vill,
så skiter jag  i vilket.


torsdag:
donken till frukost och criuse med sanna&emil på två snygga cyklar ;) med emils rosa flip-flop som han fått i present för att vi tkr att han är en sån toffel hehe. ja lånade dem, för ja hade värsta jävla skavsårs-blåsorna.

anna&emil(svensson) kom och hämtade mig, tonfisksallad i fillinge och sen drog vi till linghem för att fira en annan 20-åring. det var kul :)  ja lånade andys bil&så hehe.

fredag:
fick sjuts hem, solade för det var gött väder, drog in till stan en liten sväng och sen åkte ja, gustav&jönsson till anna, hämtade rickard på vägen, fan va länge sen man var förbi arnebo
på vägen såg vi en del harar, en älg, en grävling och kanske ett rådjur&ett vildsvin. (?)

annas päron hade redan lagt sig, så vi hamnade hos hennes granne som hade en fin cadilac :) satt där och drack öl, sen han tröttheten ifatt mig och hungern och fet halsbränna till på köpet. sorry om jag inte var så trevlig framåt slutet


supit 4 dagar i rad nu :S inge bra, jöns vill till nrkpg ikväll. men ja tror inte att så många andra är pigga på att henka.
själv behöver ja städa och plugga igentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0