Extra extra

yepp, alltså i tisdags åkte typ alla mediatreor med lärare till Sthlm. Först på studebesök med profilen, vi på foto var på en bildbyrå, rätt intressant faktiskt :)

Sen fick vi fri tid och vi drog mest runt på stan, typ ingen som köpte ngt, men de var soft.

Sen samlades alla vid den vackra LHC-bussen för att åka till SVT och där satt vi och tvångslog så att man fick kramp i hela ansiktet i publiken vid inspeningen av sesongens sista program av Extra extra. Det var rätt kul ändå, lite småsegt emellanåt och varmt som fan .. öh, alla måste kolla nu ikväll, lördag 17 maj på kanal 3 kl.22.00 och spana efter oss i publiken! ;D

http://viastream.player.mtgnewmedia.se/inner_pop.php?TvSkin=tv3_se&catID=Array&boolRadio=0&PKVideoID=13516

..och om ni tycker att vi asgarvar åt ngt som är tråkigt så har de antagligen barqa klippt in en publikbild....




Är sjukt trött och stressa hela dagarna nu, alltså, de finns så jävla mkt konstiga människor... CP! -som har blivit mitt & jennifers mest använda uttryck tror jag.
Alltså vi är typ bara TVÅ personer som fixar hela den här jävla balen för ca.350personer! Vi gör det på våran fritid, på tidiga mornar, på raster, på håltimmar, efter skolan, på helgerna... sitter i telefon, mailar, ringer, fyller i listor, sätter upp lappar, bokar, fixartillstånd.. mm.mm.. ja det är vi som gör hela jävla balen!
...och hur många är det som bryr sig om det?
..ärligt talat, jag blir sjukt ledsen när folk kommer och är arga och krånglar. för jag orkar verklige inte mer.....!
..jag vet att både mina och jennifers betyg den här sista terminen inte alls är som de borde/som vi vill... för vi hinner/kan inte tänka på oss själva. hej.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag läste din kommentar i min blogg och så såg jag det här inlägget nu också .



Det är så irriterande . Och att ingen riktigt verkar uppskatta det . De verkar bara ta allt för givet . Det är få som ser oss som elever , precis som dom , som från början knappt hade en aning om vad "Abiturientbal" var för något .



Alla har lätt för att klaga och säga till när något är fel (enligt dem) , men vi får inte höra något alla gånger som vi gör rätt . Och det är faktiskt majoriteten av gångerna .



Det är så stressigt . Och det är för att vi bryr oss , eller måste bry oss om alla andra . Man kan ju inte direkt säga "Nu struntar vi i det här för våra betyg sätts sista maj, så vill nu dansa bal får ni fixa resten själva." Då skulle man ju vara hatad resten av livet .



Usch , så trött jag är nu .



Har skickat vidare ett mail till dig . Du vet nog under vilket smeknamn det går . ^^

2008-05-17 @ 19:28:10
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: david

Ni gör ett väldigt bra jobb ska ni veta, det får inte tillräckligt med uppskattning. Jag ska hjälpa till så gott jag kan.

2008-05-17 @ 20:59:17
Postat av: sänna

tack david, du vet att vi uppskattar din hjälp med! :) -du är lite som en hjälte för oss ibland^^ haha ;P

2008-05-17 @ 21:26:00
URL: http://jointheclub.blogg.se/
Postat av: david

jo de vet jag, jag är ju lite som ett levande socialt stöd^^ hahaha



såg dig på tvn;) de du

2008-05-17 @ 23:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0