Den blomster tid nu kommer..

ja, den kom lite smått sygande för ett par veckor sedan, ni vet. när det var sådär underbart jävla gött ute!?

..o sen harre vart lite si och så med vädret&allt annat med för den delen...

men igår, då hade jag ställt in mig på att gå till peddan kl.11.00, gå till Bengt och lämna in ett halvtaskigt samhällsarbete och exemplariskt (mja, inte helt kanske) redovisa och berätta för honom om demokrati vs. diktatur, om olika politiska ismer, internationella relationer och om mänskliga rättigheter.
Jag hade bakat in allt i ett stort paket kan man säga och berättade typ det ja visste, i stora drag, jämförde med varandra på olika sätt och drog parareller till idag. det känndes rätt bra och ja, de tyckte bengt med
"-Ja, jag märker ju att du kan det här och att du vet vad du pratar om så.. jag sätter ett VG här och sen så rapporterar jag de. Låter det bra?"
Toppen tyckte jag, och nästan svävade ut där ifrån, nu kommer jag alltså att få VG i samhällskunskap A som Karin lovade mig för över ett år sedan om ja bara fixade mina rester.
När jag sedan svängde ut i korridoren hör jag att de spelar ngn typ technoversion av just, den blomstertid nu kommer.

Och det var verkligen så det känndes med, samhällen var avklarad och solen sken in genom fönstrena i korridoren.... ;D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vet inte ens om det är en naturreligion, det är nog lite det och lite New Age beroende på hur man ser det. Men jag ska försöka komma ihåg att ta med. :)



2008-05-22 @ 21:43:25
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0