bajs.


..o ja är såå jävla stressad.
försöker skirva mina jävla arbeten.. har typ börjat på tre st.. men jag kör fast, kan inte fortsätta och skriva ihop allt sen.
får bara massa osammanhängande punkter.

ovärt som fan, har tills i morgon:
ett till samhällen, + två saker att redovisa muntilgt
ett till arbetsmiljön, ska skriva en artikel om stress. passande
ett religonsarbete
ett multimediaprov, praktiskt minns inte ett skit + att ja sovit i den där jävla skitsalen alltför många ggr...
+ att jag ska opponera på en projektrapport på torsdag.

tills nästa vecka har jag
ett historiaarbete
och ev. ett religionsarbete, naturreligoner som jag började på för ett par veckor sedan, men körde fast där med


o så blir jag mer och mer orolig över om jag blivit lurad på min kläning eller inte.
shit. balen är nästa lördag!
måste ringa göran med bilen igen, se om han svarar idag.
måste fixa skor till studenten...
måste ringa nån Linda så fort som möjligt om jag skulle fotografera hennes bröllop åt linköpingsposten nu på lördag. ute på ekenäs slott, hur ska jag ta mig dit och hem? kul att vara ensam där ute och stå vid sidan av en hel dag utan att känna ngn. anna hade glömmt bort, så hon&skrukebyoutsiders+fillingegang ska på rallycross.
har iaf. ringt frissan och bokat tid för att att titta/prata om balfrisyren nu på fredag.
& så ska jag och marlene ses då med och köpa lite grejer. vi ska sätta eget vin till studentveckan + peace&love

..om jag bara klarar den här och nästa vecka. då fixar sig allt.
jävla.helvetes.skit.orkar.inte.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack!



Jag hoppas att du får din klänning snart . :)

2008-05-20 @ 18:54:54
Postat av: Jennifer

Tack!



Jag hoppas att du får din klänning snart . :)

2008-05-20 @ 18:55:20
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sändra

Jag säger bara KAOS! XD

2008-05-20 @ 20:07:03
URL: http://sweetprincess.blogg.se/
Postat av: sänna

jennifer:

Jo, de hoppas jag med. Om jag inte har fått ngt nytt besked i morgon så ringer ja henne. Och i morgon lovar jag att hjälpa till hela eftermiddagen!



sändra:

Ja, fan. Här är det alltid kaos :S

2008-05-20 @ 20:38:59
URL: http://jointheclub.blogg.se/
Postat av: Sändra

Svar: Jo jag tycker det var himla festligt ^^ Måste ju göras om snart igen. Lite party hos Emil. Han har pratat om midsommar. Grillning hos honom med lite party ^^ Men vet inte om det det bara var ett förslag XD

2008-05-20 @ 20:47:14
URL: http://sweetprincess.blogg.se/
Postat av: david

du reder ut ditt kaos! hoppas de löser sig med klänningen.





ps. just de, det var på lördag jag skulle gifta mig ja:S ds

2008-05-20 @ 22:10:34
Postat av: Sändra

Hehe precis. Jag fick reda på idag att jag jobbar. men man kan ju hälsa på och vara trevlig och ta någon öl i alla fall :)

2008-05-21 @ 20:50:24
URL: http://sweetprincess.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad ska du skriva om naturreligioner?

Jag har ett arbete om schamanism som ligger och skräpar om det passar. ^^

2008-05-22 @ 19:44:40
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0