after work

ja, finns väl inte så mkt mer att tillägga än att kvällen var rätt galen ;D

Jag, Jennifer, David, Spille, Andy(ring) & Dennis    - ngra av Elevrådsstyrelsen/balkommittén
Vi skulle kolla hur de såg ut och fungerade när det var fullt uppdukat inne i Cloetta Centers foajé. Så vi skulle gå dit när de anordnade en "afer work" och så passade vi även på att boka ett bord för oss också, för det kunde vara trevligt.
Och ja, trevligt var de ;D

Andy&Dennis droppade av strax efter maten, medans vi andra stannade kvar och köpte varsin öl+jäger, sen började vi komma igång.

Jag & David buggade loss utanför toaletterna ^^.
Vi fick också en sån stark lust att dela på en vinare, så vi sprang mellan de tre olika barerna för att hitta en stor flaska vitt, det var gött :)
Vi hoppade på "tåget" och skrattandes dansade vi runt genom hela lokalen.
Det var samma band som spelade under kvällen som spelade när ja jobbade på konsert&kongress, så jag visste att de inte kunde bli mer än ett jävla drag^^
De var kul, vi hoppade och slängde runt som fan framför scénen haha.
Jag mådde inte så bra och var lite ledsen i ögat, så David satt med mig i gräset utanför och sjöng vaggvisor för mig :D
O så ville vi dra vidare ut på krogen tydligen. Jönsson&Gustav kom förbi och hämtade upp oss i pickisen.
Vid ett tillfälle var bildörren öppen och jag tänkte väl inte riktigt på det, utan lutade mig bakåt och föll ut ur bilen rakt ner på trottoaren =S ..så idag har jag ingen rygg kvar.
Mötte Henke, Andy(eriksson), Per, Khålin & säkert många fler utanför 55:an. Det var rätt schysst. Fast jag grät och skrattade om vartannat och samtidigt ;O
Ringde tydligen till Anna och skällde massa på henne, stackars vad hon tvingas stå ut med.
När vi skulle åka hem mötte vi värsta cp-bruden som sa att hon skulle slå ner mig om hon bara vart lite fullare.
Lägg dig inte i ngt som du inte har att göra med för helvete.

Satt i Andys knä hela vägen till Skrukerby där vi släppte av Gustav, Erik och Andy.
Blev tvingad att sitta i en annan killes knä med på vägen hem till honom. Tror att han hette micke och han bodde typ i örtomta.
Jag misstog ett rådjur för en kanin. Hahah, och jag ska ha klarat jaktteorin xD
Lovade att David skulle få slagga hos mig så slapp vi irra runt i Sturefors också. Det var trevligt med sällskap och jävligt gött att bara ligga på sängen och snacka lyssnades på bästa winnerbäck. Dock mådde jag inte alltför bra i morse, men sånt är livet.


Hade mitt 4GB usb-minne i väskan igår, eftersom att jag tagit med bilder till skolan, bara de att jag tappade ut den. Smidigt, allt som var på den har ja ju på datorn här hemma. Men jag behöver ju själva minnet. FAN. Blir till att reka runt cloetta imorrn efter balträningen kanske....

Kommentarer
Postat av: david

Det händer mycket när du är igång och partar;)

2008-05-13 @ 08:57:04
Postat av: sänna

david: -hahahha jo, de verkar fan vara så! ;D

2008-05-13 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0