kollektivtrafiken <3

Mm, igår eftermiddag kom mina gamla arbetskamrater (
höhöh elle va vi ska kalla dem, mina sommararbetsgivare kanske?)

Skit samma!
Claes&Maria kom över på middag med kidzen, eller aa Martin är 10, Anna 20 o Henke 22.. iaf. kidzen från Sthlm hade äran att komma ner och hälsa på över en påskmiddag iaf.
Även Ragniie tittade förbi, smörade för morsan min gjorde hon också ^^.
Näråh, men hon joinade på långfredagen medans hennes pojkvän var o hälsade på släkt i Gränna.. och jag bor ju rätt nära honom så då kunde hon bra pipa över dit när han kom hem sen...

Fick sms av the gang of Kisa, de var tydligen ngt sånt tillfälle för alkohol.. men jag var ju fast på middag :S
Men, eftersom Claes&Maria är mjölkbönder var de ändå så trötta o ville hem skapligt. Så det var bara för Ragniie och mig att tacka så mkt för oss o försiktigt snabba oss in till staden (bör tilläggas att det var jävligt halt ute för de som missat).
Hon skulle träffa sin sjöman som var på hemväg och ja skulle ta tåget till Kisa.

Men det kom inget tåg ^^. Tio minuter efter att de skulle ha kommit ropade de upp i högtalarna att de som skulle med tåget till Kalmar fick ta x2000 som gick trekvart senare. Men vi som skulle till Kisa/Rimforsa då?

Lyckligtvis stog en tant på perrongen med en snubbe o en annan kille som skulle till Rimforsa. Efter lite svamel o sånt fixade östgöatrafiken en taxi åt oss istället. Haha.. så det blev alltså att sitta o trängas i en taxi med porrbelysning i taket! istället bland folk man inte kännde.
Men till Kisa kom jag iaf.

Stackars Martin, hehe han som är så liten, blev helt förvirrad när han vaknade upp hos Kim, fattade inte hur fan han hade hamnat där :P Och pojkarna som sprang runt i kallingar hela kvällen. haha sött ^^



mm, sen var det ju sådär med alkolås på mobilen också. 
onödigt
kan gissa att jag har många på min sida. så
för helevete 
alla telefontekniker/utvecklare! När, NÄR kommer alkolåset till mobiltelefoner..?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0