i skolan

Rätt värdelös dag, går upp som vanligt, duschar o sånt. Hoppar på bussen (jo, ja åkte faktiskt BUSS till skolan i morse).
Sen skulle vi hångla med nån jävla docka, för att efter de bli bländad o sitta o glo... så igentligen har ja inte gjort ett skit idag, (Hjärt&Lungräddning på förmiddagen och foto där vi hade fått nya blixtar o skit som testades).

Iof, skönt. Men ovärt som fan.. hade kunnat sooova iställe, vilket  verkligen skulle behövas så att man orkar ta sig till plugget i morgon med.
..och så måste ja fixa massor med projektarbetet...
...o komma igång med religionsarbetet.

Sitter i elevrådsrummet o försöker att hålla mig vaken och hålla huvudvärken borta. Hoppas att jag vaknar till lite grann snart, så man orkar ta sig härifrån med...





Annars en kul grej;
Jag o Anna testade två studentvisselpipor, hehe men hennes funkade inte som den skulle.
Min var däremot prima och det gåt att spela TVÅ hela låtar med den :D alla tkr att jag är såååÅÅåå duktig!
Annars kom vi på att den låter precis som en gammal tågtuta. O Annas kunde låta som när tåget "luffar" fram.
Vi utnyttjade tillfället o drog runt lite o körde våran lilla "inför-studenten-uppvisning"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0