home again.

Yepp, då var man hemma igen.
Den lilla resan gick bra och jag överlevde farsans cd-deckare. Den var iof jävligt seg, men ändå såpass kul stundtals att man inte kunde sova hela resan. (Vilket nu resulterar i att jag är förbannat trött...)
Det var iaf nån deckarre om en grupp poliser som nyligen återupptagit palme-utredningen. Vet ej hur den slutar, det var tydligen 14skivor.. vi han lyssna på nästan 7...


Så nu är det bara för er alla att invita mig på fest hela lovet :D





Fy fan, inte pepp på skola imorrn...
fast arbetsmiljön är rätt slapp, eget arbete på religionen som ska bli rätt intressant och fortsatt eget arbete på fotot sen. förhoppningsvis.

På tal om fotoarbetet, ngn som är sugen att modella lite grann? Bara att hojta!
Mm, iaf. Jag överlever nog morgondagen :), Värre blir det på torsdag.
JAG HATAR TORSDAGAR!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0