fredagen då..

vart lite bråttom, slängde i min käket o ett glas vin  sen tog ja en snabbdusch. klädde på mig snabbt o makeup&sånt. sen rush till bussen.

började babbla på med en gång när ja slog mig ner hos marlene. var på strålande humör o vi har inte setts på länge.

kom in till stan, gick in i detektiven, parkeringshuset alltså. där vi fortsatte vårt förtärande av god dryck.

det var varmt o gött där inne, ja sjöng för att få igång lite stämmning o ledstjärnebarnet stämmde up hon också!
sen visade ja mina balett-skills o hon vart impad vill jag lova ;D
o så var vi lite busiga o bombade en tag med rött nagellack på väggen ^^
S+M=*    haha fast de gick inte så bra haha.. tog en bild, slänger upp den sen på bdb tror ja ;)

Sen ville vi ut, marlene hade hört att de skulle vara lite spelningar o typ poesi(?) på skylten så glada o fyllda av partkänslor traskade vi dit.
Men det var helt mörkt, tyst och tom där. Blev iaf bra att kissa i buskarna och sen blev marlene röksugen o vi såg några kidz eller aa. en grupp ungdomar på andra sidan staketet. Vi fick en cigg o så ville de låna våran mugg som marlene köpte på donken för en krona haha.
vi var ju tvugna att gå runt hela skiten för att komma till dem o vi klättrade tom. värsta kvinnorna var vi ^^
de har jag nog oxå på bild?

Vi skänkte muggen till de små barnen o skyndade sen till en buss. hoppade på en ljungsbrobuss för marlene hade ont i foten/fötterna. gick av på wasavägen o promenixade till 55an.
där var de fullt med folk, fast ingen man kännde. o alla var tråkiga. vi ringde o sjöng för roger som fyllde år!
Sen hittade vi två snubbar som vi pratade med, men de skulle hem typ då.
sen helt plötsligt kom anna engstrand + ngn mer som ja inte minns :S, kevin, axel, jonas(tror ja han heter), lina o some more folks som ja inte minns vilka eller va de hette. vid det laget var ja skapligt packad. HAHA

vi stog ute med massa folk o ja har för mig att ja i samma veva inte fick komma in igen för vakten, han sa att jag var för full så ja fick bara min jacka men fick inte komma in igen. tror jag.. eller så drömmde jag bara de?

Sen skulle vi vidare till l'orient. med två killar med dreads.
tror att ja fick en bulle från jesusbussen med strax innan jennifer o ida kom springande o skrikandes också har jag för mig? :P De drog o tjatade på mig att vi skulle med till Plaza, men det ville inte vi... De va kuuuul att träffa dom iaf! ..o ja tror att ja lånade jennifers mobil o pratade med david o sen tappade jag den i marken!!! Hoppas verkligen inte att den gick sönder eller något! fyllesvin!

Vi kom iaf till l'orient. köpte varsin öl o den ena dreads-killen skulle visa sina dans-skills. sen gick ja o marlene till bussen-
Marlene somnade på bussen och jag satt typ längst bak o pratade som fan me några killar. typ kajsas-kompis-annas-pojkvän olle och maximiliam och någon mer som jag inte minns...
sen vart de lugnt på bussen när jag gick av, glömmde att ja hade bättre skor i brevlådan så att ja skulle slippa frysa o gå hem i ballerinaskor.. men jag var inte i tillstånd för att komma ihåg det då...
pratade tydligen i telefon med anna en stund också. haha ja tror att hon sov. stackars så ringer ja o är asfull haha. ja har faktiskt inte en jävla aning om va jag sa till henne :P

inte heller vet ja om jennifers mobil gick sönder, om marlene hade roligt eller om ja betedde mig som ett jävla svin igår. annars så va de kul som fan!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Först och främst, min mobil lever och mår ganska bra. :) Jag visste inte ens att du tappat den, men du pratade med David väldigt länge. Han sa att du var söt!

Och jag och Ida fick leta efter dig eftersom du nästan grät i telefon för att du inte kom in på 55an så vi tänkte ta med dig till Plaza.

Så var du vid L'orient och vi skulle möta dig så sa vi i telefon "Sanna, kom till H&M" och du svarade "Nee inte H&M jag har inga pengar att gå in" och jag och Ida svarade "H&M kostar ingenting, kom nu Sanna!"

Och du erkände för Ida att innerst inne så ville du vara blond, 1,65 och ha höga klackar ! :D

Vi var så nöjda . :D Och så visade du ditt röda nagellack , och det var nästan godkänt eftersom jag och Ida hade jätterosa . :)

2008-03-29 @ 16:36:37
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: davve

Hahah jo du snacka med mig, somsagt så lät du inte så nykter;) men hoppas du hade en kulen kväll :)
den verkar vara händelserik.

2008-04-02 @ 12:30:05
Postat av: sänna

haha david, you'r the maaan ;P som sagt NEJ jag var inte så särskillt nykter hahahha men de var en rolig kväll o ja!! :D

när kmr du förbi elevrådsrummet då? hallå har ju inte sett dig på ett halvår (o inte pratat heller..o eftersom att ja va för jävla full i fredags så räknas de inte eftersom att ja inte minns ett skit av vad jag sa. men hoppas att jag inte sa ngt dumt iaf så ärre nog bra..)

2008-04-02 @ 20:34:13
URL: http://jointheclub.blogg.se
Postat av: davve

jag var därinne i måndags och hämta mössor men ingen där:O..haha.
ska kanske in i elevrådsrummet om ett tag. naedå du ska inge dumt :)

2008-04-03 @ 09:21:38
Postat av: sänna

hehe okej, nä vi andra sprang väl o gömde oss ^^

okej, hehe så bra då :)
hörde att du fick följa med till sthlm med jennfer, jävla osis för mig att du han hem från dmrk. annars hade jag fått åka istället ;P

2008-04-03 @ 22:05:39
URL: http://jointheclub.blogg.se
Postat av: davve

skulle inte du hänga med och fota?:O:O

2008-04-05 @ 19:12:35
Postat av: sänna

naa, alltså om ja skulle med så skulle ja ju fota. men nu är de inte säkert att de kan skicka upp tre pers. men det är fortfarande inte helt bestämt än, bara att vänta och se ..

2008-04-06 @ 21:08:04
URL: http://jointheclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0