eat my shit

Yes, nu är det såhär jao att jag tog mig i kragen och lovade Jennifer att skaffa en egen blogg. En blogg där jag kommer skriva om allt möjligt som jag är med om och tänker på. Antaglien kommer en hel del fotografier att publiceras här med, hehe det är väl nästan ounvikligt.

Bla. kommer jag nog att bjuda på en del citat av puckade människor, som tex. dagens ur en balanmälan
"Allergier: Laktos, inte skaldjur, räkor"
-Jaha, tänkte vi då. Är personen i fråga allergisk mot räkor men inte andra skaldjur, eller tror den att räkan är en sorts landlevande däggdjur?

Hej, hoppsan. Nu får vi se hur det går med min otroligt fräsha blogg ;D
Danmark med farsgubben imorrn iaf, härligt att fylla på "förrådet" lite (ni vet vad jag menar)

PEACE

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu har jag kollat in bloggen och den kommer jag definitivt följa . Ska spara i favoriter . Vet inte varför egentligen eftersom jag lär komma ihåg namnet . Men det är bra med en sån där lång lista med sidor jag ska kolla på varje dag .

Kul med citaten osv .
Undrar vad det där med kycklingen betydde ?
Eller de som lämnade in varsin lapp , skrev fel , och sen står det Obs! Endast en lapp per par OBS!
Men det är ju säkert lätt att missa . :)

Ha det så bra i Danmark !
Ska vi ha fest/utgång med styrelsen nån gång ?

2008-03-18 @ 07:31:34
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0