dyng

ja, det var jag absolut, ja måste ha varit  jävla jobbig igår mot allt och alla verkligen. tror jag. eller ja vet inte.
tur att malene var lika jävla packad iaf! :D





+ att ja fummlade bort kameran som ja hade med mig kvällen till ära...
bara för att ja har blivit så jävla dålig på att ta bilder när ja festar nu för tiden så tog ja med den gamla digitalkameran o tog en del roliga bilder på mig o marlen.. på våran lilla tag i parkeringshuset. på oss när vi klättrade osv.. BARA för de så söp jag bort den.. tydligen. kan bara hitta kamerafodralet nu...

bra jobbat sanna

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu funkar blogg.se igen :)

2008-04-01 @ 10:14:11
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0