bara för att...

Mja, bara för att jag skapade den här bloggen idag tänkte jag bjuda på en liten extra grej, en underbar bild från igår.
 -Söndagen den16:de mars 2008.
Våren hade verkligen kommit nu, man kände sig lätt till sinnet, det var en perfekt dag för fotografering och jag hade tom. varit ute och gått en sväng i skogen! (och de händer inte ofta vill jag lova!)
Jag satt ute i solen och drack kaffe medans jag väntade på att tiden stog still ett par timmar innan micke hämtade mig till balträningen.
Studenten känndes närmare än någonsin och man tänkte, -Kanske, kanske finns det hopp för livet ändå?




Sedan, idag.
Måndag, som om inte det skulle räcka?!
Vaknar jag upp och ser ännu en vacker vårdag framförmig.
Istället så är det fucking snöblandat regn som mitt öga skådar. -Va' i helvete?
..så när man tänker efter så är det kanske inte så konstigt att det begås flest självmord i hela jävla världen här i detta ibland så skétna land...



Det är faktiskt samma stackars krokusar på båda bilderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0