två dagar kvar.

jupp, det är två dagar kvar tills vi drar till Borlänge, på festival. och inte vilken som hälst heller. Nä, det är såklart Peace&Love som gäller i år igen!

bussen går 8.24 på tisdag och jag får resan betald också då :)
för att jag ska vara reseledare... har fått en fin blå t-shirt och de ända man behöver göra är att samla in allas biljetter och hälsa dem välkomna och informera om när/var vi stannar för lunch och var toan är.
+ att ja får slänga ut alla som är jobbiga ^^.
Mja, det går nog bra :)

Hoppas på en galet rolig vecka!
för just nu är jag inte särskilt pepp. inte pepp på någonting alls.
är sjukt uttråkad och såå...
var verkligen sugen på att hitta på ngt igår, men nä, anna&dom åkte ivåg utan mig..
aja, så ärre ibland.


imorrn kommer marlene hit, vi ska tappa om vinet en sista gång, och nu ska da ner i mindre dunkar/flaskor som är smidigare att ta med sig upp sen...



idag kommer väl antaligen att fortsätta vara en tråkig dag
ÄRLIGT TALAT, DET ÄR JU TOM. SKITVÄDER UTE VARNENDA JÄVLA DAG :@!!!



jahopp, vad ska man inte glömma att packa ner då?!



Kommentarer
Postat av: david

hoppas du får de bra i borlänge!

silvertejp, det kan man ha till mycket. 2 vattenflaskor;)

en för vatten och en för alkoholhaltig dryck!

2008-06-22 @ 19:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0