studenten, efteråt

03.13 ringde min mobiltelefon, det var dags att gå upp. bussen gick vid 5 och ja skulle duscha o tänkte inte stressa

05.07 ca. då ngn gång klev jag på bussen. det var fett kallt att stå där och vänta vill jag lova

05.45 jag kliver av bussen i köpman och går upp för att vänta på jossan utanför grindarna till träddgårn'

06.00 möter jennifer, anna och jenny. sen dyker även jossan upp. lite pirriga och fnittriga sluter vi upp med de andra inne i trädgårn'

06.30 MP3, alla klasserna tsm, utom sp + conny poosar järnet framför en galen fotograf koskit. och ja skulle va lite smidig och inte se ut som ett fyllo, kastar försiktigt bort mitt glas i gäset, men lyckass träffa en ensam stol så glaser går i kras och alla får sig ett gott skratt.

....
sen hade vi ingen mer koll på klockan :P
jag, jossan&anna drar runt och minglar med folk :) hehe trevligt. och sen slänger vi oss fram i knät på ett par ALG-teknikare för att vara med på deras klassbild xD hahahahha

fnittrandes och skrikandes promenerar vi till skolan för att mötas av våra lärare och mackor i stora redaktionen. där skriver alla i allas mössor och stämmningen är på topp.

i ishallen kan ingen sitta still, alla skiker, visslar och hoppar runt :D

tillbaka till skolan, minns ej vad vi gjorde riktigt men iaf förberädde oss på att vara de första som sprang ut. jag och joel tog täten och sprang med resten av MP3:orna upp på scénen :)
Fett med folk! :O
hittar min släkt, får lite blommor, viselpipa o mjukisdjur runt halsen ja ni vet. oxå en flaska champange och en stor cider.
sen irrar ja runt ett tag och inget går som jag vill, och jag blir helt jävla cp och allmänt knäpp :S. men jossan päron var så söta ovh jag repade mig efter typ första varvet på flaket.
åh, alla var så jävla söta! :D


min faster kmr och hämtar mig, väl hemma tar ja på mig en tröjja för de är kallt som fan igen.
lite packad öppnar ja paket o sånt. alla skrattade massa åt mig men ja var ju hög på adrenalin och dålig sömn. + lite alkohål om jag skla vara helt ärlig
fick massa asbraiga presenter! tack släkten :D
typ tallrikar och koppar till min lilla samling. presentkort på duka, halsband, en vas, en liten "studentgubbe", och en iMac!!! :D

Går in och lägger mig en stund, behövdes!! :O


Sen är man på g igen, säger hej då till alla och blir upplockad av anna och marlene. de var oxå taggade och vi lyssnade på raggae på vägen in till stora torget där vi skiljs åt och jag väntar på jossan.

På BQ får vi först varsin fördrink och jag råkade välta ett glas på anna förlåt!!:'O
hehe, han bartendern henke som vi mötte i onsdags hade hängt upp min bh där hahhahahahhahaha
det är inte som ni tror!!!
kan säga att den historian var uppskattad av berzans teknikare som oxå skulle käka där haha.
maten var svingod och stämmningen var så totalt jävla galet bra hela middagen och allt var verkligen asroligt! :D

sen typ drog alla utan att nån hade koll, rökte cigarr och grejer.
så jag hängde på dunken och hans polare johan ut sen, vi tänkte dra på platens först, tänkte att de säkert inte skulle vara lika mkt jobbigt folk där. men va fan, de var ju massa folk överalt ;D
kvällen var galet jävla värd och riiiiiiktigt rolig! :D haha, alla var sjukt trevliga och allt var verkligen jätteroligt!!! :D


mkt senare slaggade vi vid abisko typ, naw, det var mysigt mina vänner! :D på vägen dit föresten ser vi en ensam tjtj som sitter och gråter utanför konsert&kongress. ja kände igen henne, hon hade dansat bal och gått ut teater nu. fattade aldrig riktigt vrf hon var ledsen men snälla som vi är slog vi oss ner brevid henne och gjorde allt för att hon skulle bli glad tills hennes mamma kom och hämtade henne :)
sen stannade vi tre kvar där och låg o snackade tills vi kom på hur jävla kallt det var. haha

en hel drös med bilder finns på facebook och min bildagbok
, redheaddotcom.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: david

Så jävla gött med studenten...och ja, du har den bästa raggningsrepliken. hahahahaha

2008-06-15 @ 01:16:54
Postat av: Marie

Ett stort Grattis till studenten!Du och Jennifer mfl har gjort ett Jättejobb!Se det som en stor erfarenhet trots allt slit och allt det jobbiga. Det är genom kriser man utvecklas och blir starkare!Hoppas du får en skön sommar med massor av ledighet(och lite jobb)! Nu åker vi till Turkiet på semester,det behövs för det har som sagt varit lite mycket den här våren.

KRAM Marie Hermansson(Jennifers mamma)

2008-06-17 @ 21:18:12
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0