somliga går med trasiga skor

..andra tappar bort dem på fyllan. :S

jo, jag lyckades faktiskt fumla bort ett par skor/ballerina igår. fast de gjorde inte så mkt, de kostade bara 70spänn och var inte äns särskillt fina^^

andy, gustav, jönsson och håkan kom och hämtade mig med biucken.
hela skuffern var fylld med alkohol. då menar jag verkligen proppfull, det vill jag lova!
jag hade en ljusgrön/blommig, tunn sommarkläning på mig dagen till ära :)
jag kände mig faktiskt lite fin.
det var en trevlig och munter stämmning när vi åkte på våran färd mot anna.
det regnade en skvätt, ena fönstret går inte att veva upp + vindrutetorkarna funkar inte.
hahaha det var roligt :)

jao, hos anna sen åt vi lite, kassler (och sill för de som ville), potatis, paj, sallad och snapps ;)
mja, som ja alltid säger när de kmr till snappsar, jag dricker hellre rent än kryddat skit... men jag fick offra mig för gänget.

efter maten spelade vi typ ölbrännboll men jag vet inte riktigt hur de gick alltså.
seeeeen minns jag faktiskt inte att/hur vi åkta till jessica och hur jag fick för mig att gå en sväng och tappade bort mig totalt och rammlade ner för nån jävla slänt och slog i huvudet så att det blödde massa :S
de var helt sjukt, jag fick för mig att vi var i grebo, vid klockarängen typ och sa åt andy att ja hade full koll på vart vi var, eftersom att ja har bott  här hela mitt liv.
i själva verket var vi ngn stans mellan annas hus/åserum/jessicas hus/nykil.
vi gick jättelångt och länge och jag har ingen aning alls om vad som föresgick faktiskt.
tillslut kom vi fram till en väg iaf, och sen stog vi vid handlarn' i nykil och båda hade lite smått panik. ingen av de andra svarade i sina telefoner och vi hade ingen aning om vart fan vi var...
tack och lov att andy var med iaf. vad hade jag gjort helt ensam igentligen?!
tillslut fick andy med mej att gå samma jävla väg tillbaka igen, helt sjukt
de var någonstans när vi träffade på massa kossor/stutar där andy tvättade av sig lite blod i ett vattenkar som jag tappade den första skon tror jag. den andra tror jag att ja tog av mig i huset/köket där ngns sura morsa sköljde av mitt huvud/hår under kranen vid vasken.. :S
haha jag minns typ att andy bar mig lite då&då, att jag ville stanna och prata med kossorna/stutarna, att jag kröp under massa taggtråd, att det var ngnt jävla skjul i nån hage där jag ville stanna, att jag hela tiden var bombsäker att vi var i grebo, att andy hela tiden ville gå tillbaka, och att när vi sen kom tillbaka till jessica så de första emil gör när ja försöker berätta om allt blod på mina kläder är att han skrattar som fan och drar upp mig för att dansa.
sen ligger jag och andy i skuffern på biucken och vi är påväg till nån annan snubbe, då börjar bilen nästan brinna för den är så överlastad :S
det var iaf den andra snubbens morsa, ngn stans utanför nykil som alltså sköljer ur mitt hår och är allmänt upprörd.
sen hämtar ngn andy och alla packar sig in i bilen. vi släpper av anna&emil och sen sitter vi och myser med täcken i bilen och kör massa vilse haha.. iaf så kom vi tillslut hem till jönsson där vi sover och nu har ja nyss kommit hem och duschat.. har ont i huvudet som fan och kläningen från igår är bara att slänga..

annars var det nog en otroligt värd kväll igår! :D ...antar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0