some uppdatering

yes, kännde att det nog behövdes här :)

var på stan med jennifer igår, det var rätt trevligt, och så skrev jag in på ingelas körskola med!
oh, duktiga duktiga jag ;)

sen hjälpte jag jönsson att meka lite med hans morsas bil -för jag ska bli den bästa bilmekanikern'

seeen körde JAG biucken från lyckebo till rona. jag är ju såå bra

drack some nice beer, glodde på sex in the city litegrann och sen fylle-fotboll kan man säga och lite studsmatta... fast de var mest jag som studsade xD

idag har jag mest tagit de lugnt, sov lääänge. det var gött
sen käk och jag gjorde rabarberpaj till efterrätt :)
sen kom tina&görgen och hämtade mig, for till skyttebanan och sköt lite hare och några duvor! :)
-det går bättre, idag var det tom roligt! ;D

nu fixar jag me some music, jönsson&anna ville ha some rockabilly (inte min starka sida, så vi får vl se om ja får ihop någe) och så ville gustav&andy ha nån annan me typ sannas blanding eller såå, fan, jobbigt att ja har så många favvolåtar bara ^^


imorrn är det midsommar,
-fick erbjudande att dra till öland. crap. hade ju för de första skytte idag (har redan missat två ggr, så kunde inte missa idag också...) och för de andra hade jag precis lovat bort mig till skeda udde.
alltså. imorgon kommer gustav&jöns och hämtar mig ngn gång på förmiddagen antagligen för att åka till anna&emil där vi ska käka typ lunch, ev. kolla på när de reser midsommarstång ngn stans i närheten.. sen ev. kubb/ölbränboll. på kvällen sedan grilla och ferre hos jessica. kan ju bli rätt nice det med. hoppas på uppehåll bara!

jävla skitväder.

..och jävla skit-telefontider :S

PEACE

Kommentarer
Postat av: david

Öland var sjukt roligt! Jag vill dit nästa år igen. Haha, men då ska det bli 3dagars:D

2008-06-21 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0