PEACE & LOVE -08

yeeeeeees, nu är jag hemma.

det har varit 6 sjuuuuukt roliga dagar ;D

bilder finns på bilddagboken och på facebook

det var lite jobbigt att va reseledare, mest på uppvägen för att alla vart fullare o fullare och jag var nykter... hahaha annars var de helt okej :)

jag fick resan gratis (eftersom att ja va reseledare) och festivalen gratis med (eftersom att ja fotade) därför sa mitt camp att ja var så jävla billig, haha men ja sa att ja bara var ekonomisk. så de stog typ på mitt tält
hora? nej jag är ekonom
och
harru problem med ekonomin? inga problem kom in i tältet hon är gratis

kan säga att de första tre kvällarna/dagarna (= tisdag, onsdag + torsdag) då jävlar var de party för hela slanten hahaa

...sen var jag mest allmänt sliten typ och verkade ha blivit imun mot vinet.
men kuuuul hade vi iaf :D

"Britt-Marie, kör för faaaan"
"harru inget elakt att säga, kan du lika gärna dra här ifrån"
"hallå? VA?! ha...HaaaAALLÅÅååå...?!!!"
"harru tappat bort ngt? kolla i det lilla militärtältet"
"KALLE?"
"det var inte jag, det var kalle"
"äh, säg att du heter kalle, alla heter kalle"
"jag är inte billig, jag är bara ekonomisk"
"haaaaj faaaaajv"
"low faaaaaaaajv"
"camp aids"
"war & violence"
"SÄG VEM DET VA, FUCKING VA!"
"Camp no friends"
"HÅLL KÄFTEN, FÖRFAN"
"alltså VAD ÄR Borlänge? (-de har ju inga kläder)"

osv. osv.

hanna har lovat att virka dreads åt mig, typ yeeeeees! :D
..o så varre en söt kille som kände igen mig från ljunkan :)
..o så fotade jag thåström ^^
..o DLK var bra haha :)
... o så söp jag bort ett par flip-flop-tofflor.. svarta, iof asbilliga.. men tråk ändå... fast ja hade antagligen roligt så ;D


och så mötte ja en sjukt trevlig och söt kille på vägen till reseledarmötet.
lixom ofta man möter en sån' typ två timmar innan man ska åka hem bara sådär vips?
värsta gulligt, ja gick o köpte kaffe o när ja kom tillbaka höll han på att skriva sin msn på mitt kuvert med reseledarpapper, för han skulle precis gå ;D sånt blir man glad av :)


http://www.youtube.com/watch?v=bzUiA9tjn6E&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=bHCAc4fGdFs&NR=1

fred&kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0