första vinprovning osv.

förmiddagen var seeeg och tråkigt, men sen vid halv 7 typ så kom marlene :)

vi vart peppade som fan, på en gång och provsmakade vinet innan vi skulle hälla över de i mindra dunkar/flaskor.
det var fan svingott!!!!!!! :D inte riktigt vad vi hade räknat med så, haha riktigt överraskade blev vi allt.

sen kollade marlene på när jag yrade om va fan man skulle packa & skit. och så tog hon massa kort på mig när jag testade kläder. taskigt! :O

nu är vi peppade inför imorrn! :) fast de känns verkligen inte som att vi ska på festival imorrn.. cäpä. men de kmr väl! :D

marlene var riktigt avis på min uppgift som reseledare ;D


Tjo, för imorrn drar jag till Borlänge på Peace&Love.
 hare så jääävla tråkigt här hemma så länge!! ;)
och slå gärna en pling i veckan vettja, för att kolla så att jag lever!!! :O

Fred och kärlek till er alla! :)

Kommentarer
Postat av: david

Ha det jävligt bra!: )

2008-06-24 @ 21:30:36
Postat av: Vaniljmunk

Peace! ^^

2008-06-28 @ 21:51:18
URL: http://sweetprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0