cykeltrip till Sturefors --> Linköping -55:an, Platens, Five tastes --> Sturefors

jepp, i fredags cyklade jag ca. 3,5 mil. och det är sant!

mötte david, öl + musik + some chilling vid sturefros slussen.
sen vart de mer ölintag, grilla med trubadur med davids familj
och sen cyklade vi + hans syrra linda&hennes pojkvän patrik(?)
in till linköping.
sjöng nationalsången o grejer tydligen. de var rätt kul
jag cyklade rätt vingligt med ölen som min bästa vän.
vid duvkullen kom jag på att vi skulle upp och hälsa på emil. haha de blev en snabbvisit.

sen gick det väl mest bara utför, vet ej vrf. men jag var trött och sur som fan.
så kan det gå iaf.

träffade iaf massa gammal klasskompisar&sånt folk från åtvid på stan o ja skämmde säkert ut mig en del.
.......kebabrulle med eva på five tastes måste iaf vart kvällens höjdpunkt xD
sen när ja vart för trött/sur cyklade vi hem och jag ber om ursäkt allmänt (mest åt david) för att jag nog inte var så snäll.

vaknade tidigt som fan, olidligt varmt med en flugsvärm i ansiktet. så vi drog och tog årets första dopp i stureforsbadet. de var nice som fan.
tog sen bussen in till stan för att möta jennifer&henke.
kollade på katedral, john bauder och björkös abiturientbal då.
varmt. men de var duktiga :)
satt sen alla fyra på möllners uteservering (fast det var 20-års gräns även där ;))
och drog några kalla + varsin välsmakande plankstek.
följde även med upp till jennifers granne en sväng för att typ hälsa på hennes farsa som fyllde år,
där bjöds de på vin och med öl. men jag var så trött att ja drog efter ngn timma.

Kommentarer
Postat av: David

Ja han heter Patrick.

Så taskig var du inte^^..hehe

Men de var rätt chill vid slussen!

2008-06-10 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0