Bysjön

jepp, igår efter att irrat runt lite i skolan satte jag (äntligen) mitt och marlenes vin
och sen tog jag faktiskt bussen in till åtvidaberg :)
-de blir ju inte så ofta som man drar dit faktiskt, och det var så härligt väder ute. -perfekt för ett par öl! ;)

kom ner till bysjön lite innan de andra och slog mig ner på en parkbänk i solen o kläckte en heiniken för mig själv i solen (kan lova att ja fick en del konstikga blickar på mig.. de trodde väl att ja var ngt jävla alko eller så(?) hehehe..)

sen kom anna.n, marlene, madde, linda, sara.k, evelina(någonting) + två killkompisar till madde. även elin.j + alex kom förbi en sväng och danne och björn.a.

det hela var rätt chill. och eftersom att ja inte orkade gå till bussen så blev jag erbjuden sovplats. klart man inte tackat nej till en gammal vän :)

summa summarum -helt klart en trevlig kväll :)

idag lite chill, sen hem o  käka -> stress till bussen, mötte david och jennifer sen oxå linnéa +  emma. möte i lkpg's kommunhus.
imorrn ska jag nog grilla i sturefors (av alla ställen xD) och sen blir det utgång. får se vad som händer och vart vi drar. öl är garanterat utlovat i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0