Abiturientbalen

Ja, igår var det alltså abiturientbal för Ljunkan, Birgitta och ITG.
Det var riktigt jävla roligt! :D
Hela dagen och hela jävla kvällen!! :D
det var nog en av de bästa dagarna i mitt liv faktiskt!

alla tog massa bilder, så därför orkade inte jag hehhee
får se till att folk skickar dem till mig nu efteråt bara..!?

bilder finns på facebook!

ont i fötterna som fan, men men. det är så det ska vara :)
ingen rammlade och Shan var jävligt uppskattad på kvällen!


...åh, de var så jäääävla kul! :D
och alla var asfina och asglada! :D

jag & Micke



..haha orkar nog inte skriva om allt som hände (som jag minns...)
men kan säga att jag vaknade upp i en stor säng på wasavägen i morse.
hemma hos baltränarna xD
alltså, fråga mig inte xD
hahahha

Kommentarer
Postat av: David

Ja de var en jävla kul kväll, man kanske ska byta yrke....hahaha.

Och inga vaggvisor heller, både på gott och ont kanske.

ps. vilken fin grön färg du hade på klänningen ;)

2008-06-01 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0