vem bryr sig?

alltså, kul att man har en familj som bryr sig. xD

farsan kom nyss in i mitt rum när jag satt o lyssnade på slipknot, för ja kännde för dem för tillfället.
så ser han att de står en konstig flaska/burk på skrivbordet brevid mig

pappa(helt lugnt)"vad har du där, i den flaskan?"
jag(undrande)"öh, hårmousse?!"
papap(helt oberörd)"jaha, jag trodde att du satt och sniffade. eller nått'"
jag(förvånad)"meh, farsan va faan..?!"
pappa(allmänt psyk)"höhö, men man vet ju aldrig med dig och dina kamrater"
..sen stängde han dörren och försvann lika snabbt som han kom.



lite tragiskt ;O

Kommentarer
Postat av: Pierre

hahaha helskön ^^

2008-07-21 @ 10:59:41
URL: http://repeatedlystupid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0