hemma igen, som sagt

mm idag varre riktigt nice väder :)
har legat på gårn' och solat lite, det var skööönt (Y) -sen var ja oxå nere en sväng o plaskade runt lite i ööh, dammen(?)
det var med nice -bara man inte tänker på alla djur som bor där under äns fötter :O

är hungrig nu, morsan skulle iväg till veterinären och vaccinera korven, så j o farsan ska börja att fixa med fisken då :) mums



imorrn då, skulle va kul o dra in en sväng på stan', handla lite sköna, sommriga kläder :)
kke skulle passa på att boka en körlektion på mogonen/förmiddagen med, när jag ändå ska in?
albin&vicco sänder nu i dagarna från varamobadet och de sa att ja gärna fick komma förbi en sväng och kke skulle vi ta en liten grillkväll tsm med :)
..så, kke stan', sen hoppa på en buss ut dit, bada, sola chilla o sen grilla? ;D
-ska ringa dem så fort de sänt klart idag och kolla!!


FÖRESTEN, så har jag till 85% bestämt mig för att ha kräft/knytkalajs på min födelsedag nästa lörda, 9 Aug. Hojta om du är på't! :D

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0